• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد عنوان کرد؛

رشد چهار برابری بودجه شهرداری نظرآباد/ آتش نشانی این شهرستان نیازمند نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری است

  • کد خبر : 18237
  • 17 خرداد 1402 - 13:47
رشد چهار برابری بودجه شهرداری نظرآباد/ آتش نشانی این شهرستان نیازمند نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری است
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد از رشد چهار برابری بودجه شهرستان نظرآباد در سال جاری نسبت به سال 1400 خبر داد و گفت: حدود 70 درصد این بودجه برای موضوعات عمرانی پیش بینی و توجه خاصی نیز به مسائل اجتماعی و فرهنگی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین آزادفلاح، رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد امروز در آئین افتتاح پروژه های شهری این شهرستان که با حضور استاندار البرز برگزار شد، گفت: شورای اسلامی شهر نظرآباد در دوره ششم، با نگاهی وسیع، از ابتدا عزم خود را برای خدمت صادقانه به مردم شریف و ولایی این شهرستان جزم کرده است.

وی با اشاره به بهره برداری از باغ بوستان بانوان به مساحت هفت هکتار بیان کرد: شورای اسلامی شهر نظرآباد در طول ۲۲ ماه گذشته، حدود ۱۶۰ جلسه صحن برگزار کرده و علاوه بر تصویب لوایح و تشکیل جلسات کمیسیون های تخصصی، جلساتی نیز با ادارات و دستگاه های خدمت رسان داشته تا از این طریق خواسته های برحق شهروندان را مطالبه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد عنوان کرد: با حضور میدانی اعضای شورای شهر در سطح شهر نظرآباد و در میان مردم، مشکلات و نیازمندی های شهر احصا شد و تلاش های فراوانی در راستای رفع آن ها صورت گرفت. یکی از اقدامات اساسی شورای این دوره، نگاه تخصصی به بودجه سال جاری است که این بودجه بع مبلغ حدود چهار هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.

آزادفلاح از رشد چهار برابری بودجه شهرستان نظرآباد در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد این بودجه برای موضوعات عمرانی پیش بینی و توجه خاصی نیز به مسائل اجتماعی و فرهنگی شده است. شورای اسلامی شهر نظرآباد در مسیر خدمت صادقانه و در شأن شهروندان، استوار و محکم گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا همچون ۲۲ ماه گذشته، در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، عنوان کرد: از استاندار البرز درخواست می کنم با توجه به نیاز مبرم شهر، در راستای خدمت رسانی بهتر و مطمئن تر از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نظرآباد، دستورات لازم را برای اختصاص اعتبار استانی یا ملی به تهیه نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری صادر کند.

خبرنگار: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18237

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.