• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری البرز اعلام کرد؛

رشد ۲۲ درصدی صدور بارنامه در استان البرز

  • کد خبر : 25466
  • 28 دی 1402 - 12:29
رشد ۲۲ درصدی صدور بارنامه در استان البرز
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به تعداد بارنامه‌های صادره شده در سال جاری اعلام کرد: ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بارنامه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش دیده بان البرز، حسین پرویزی، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به فعالیت ۱۰۰ شرکت حمل و نقل کالا در البرز اشاره کرد و خبر داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی با اشاره به تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها در سال جاری اعلام کرد: ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بارنامه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است. سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای البرز به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، عنوان کرد: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی، عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فرآورده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25466

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.