• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
9
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

رفتار صادقانه و امور خالصانه است که اثر ماندگار دارد

  • کد خبر : 20950
  • 12 مرداد 1402 - 13:37
رفتار صادقانه و امور خالصانه است که اثر ماندگار دارد
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: کرسی نشستن اعضا نیست که حرف موثر را می زند بلکه رفتار صادقانه و امور خالصانه اثر ماندگار دارد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورا به بهانه قدردانی از هیئت رئیسه سال دو  شورا گفت: با نیم دوره دویدن در ماراتن رقابت، به صحن رفاقت که برسی، هر وجه از جانمایی یا جابجایی که به کارآمدی بینجامد، حرکت رو به جلو خواهد بود.

وی عنوان کرد: کرسی نشستن اعضا نیست که حرف موثر را می زند بلکه رفتار صادقانه و امور خالصانه اثر ماندگار دارد. نیم دوره دوم با موانع مطالبات جای دویدن نیست، وقت پریدن است؛ جای دویدن، پریدن یا وقت پریدن، دویدن دور صلصال است. به سهم خود و به نمایندگی از اعضا، از زحمات خالصانه رئیس و هیئت رئیسه سال دوم و روسای کمیسیون ها قدردانی می کنم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با همه فراز و نشیب ها، موفقیت های چشمگیری هم داشته ایم و باید در راستای رفع نقص و نقض در تبیین عملکرد با همکاری اصحاب رسانه تلاش بیشتری کنیم. از زحمات خبرنگاران در طول نیمی از دوره ششم فارغ از منظر نگاه به واسطه حضور هوشمندانه در میدان نیز قدردانی می کنم.

چپردار ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای رعایت انصاف، اقدام و افزایش همگرایی دو سویه اظهار کرد: امید است با اهتمام، هوشمندی و گذشت ۱۳ عضو شورا در کارآمدی، رفاقت و همگرایی سال سوم، سال موفق تری را داشته باشیم. بدانیم کارآمدی شهردار منتخب، فارغ از ماندن یا رفتن به اتفاق نظر و تعقل جمعی ما نیز وابسته است. از آثار مجادلات طبیعی در امور محوله نسبت به یکدیگر به ویژه خودم طلب حلالیت می کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.