• امروز : یکشنبه - ۱۶ آذر - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 7 December - 2025
6
رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره):

روابط عمومی، عامل كلیدی ارتقای سرمایه اجتماعی هر سازمان‌ است

  • کد خبر : 37969
  • 23 بهمن 1403 - 21:10
روابط عمومی، عامل كلیدی ارتقای سرمایه اجتماعی هر سازمان‌ است
رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) گفت: امروزه، روابط عمومی فراتر از اطلاع‌رسانی، به‌عنوان یک عامل کلیدی در ایجاد سرمایه اجتماعی شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، داوود میررحیمی، رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)، در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تابعه سازمان تات، با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان‌ها، سه رویکرد کلیدی برای موفقیت در حوزه روابط عمومی را عنوان کرد.

وی نگاه فناورانه، نوآوری و تعامل را سه رویکرد کلیدی برسمرد و گفت: امروزه، روابط عمومی فراتر از اطلاع‌رسانی، به‌عنوان یک عامل کلیدی در ایجاد سرمایه اجتماعی شناخته می‌شود. سازمانی که بتواند در جامعه تصویر مثبتی از خود ارائه دهد، جایگاه مستحکم‌تری در مسیر توسعه خواهد داشت.

غلامرضا گل‌محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان تات نیز روابط عمومی‌های سازمان تات را پیشانی این سازمان توصیف کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید نقش مؤثری در ارتقای جایگاه سازمان در سطح ملی داشته باشند. گفتمان‌سازی، تبیین‌گری و مدیریت بحران‌های رسانه‌ای از اولویت‌های روابط عمومی ها هستند. در دولت وفاق ملی، همه مدیران باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و با همدلی و همفکری برای پیشبرد اهداف ملی تلاش کنند.

سید سجاد حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این گردهمایی بر ضرورت تغییر رویکرد در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تأکید کرد و آن را یکی از عوامل کلیدی در ارتقای بخش کشاورزی کشور دانست و با اشاره به اهداف کلان وزارت جهاد کشاورزی گفت: تمام فعالیت‌هایی که در سازمان تات انجام می‌شود، دو هدف اساسی افزایش بهره‌وری در تولیدات بخش کشاورزی و بهبود اقتصاد کشاورزان را دنبال می کنند.

محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ارتقای روابط عمومی در ساختار اداری کشور، بیان کرد: در این دوره از شورای اطلاع رسانی دولت، موضوع ارتقای روابط عمومی‌ها چه از لحاظ شغلی و چه از لحاظ ساختاری، به‌طور جدی دنبال شده است.

وی با تأکید بر حمایت از مدیران روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: هر مسئله‌ای که در این مسیر پیش بیاید، ما در کنار شما خواهیم بود و تلاش می‌کنیم اوضاع را به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که تأثیر مثبتی بر عملکرد کلی داشته باشد. با توجه به اهمیت مدیریت بحران در روابط عمومی‌ها این عزیزان باید بتوانند در لحظه بحران را مدیریت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تات نیز در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تابعه سازمان تات گفت: اطلاع‌رسانی دستاوردهای علمی، راهبرد اساسی برای امیدآفرینی در جامعه است.

وی شعار روابط عمومی این سازمان را «پاسخگو و امیدآفرین» عنوان و بیان کرد: ما در تلاشیم تا با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع، هم پاسخگوی نیازهای مخاطبان خود باشیم و هم امید به آینده را در جامعه افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=37969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.