• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در البرز برگزار شد

  • کد خبر : 19692
  • 21 تیر 1402 - 11:36
رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در البرز برگزار شد
همایش و رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت به همت اداره کل امور بانوان و حمایت از خانواده استانداری البرز و با مشارکت دستگاه های مربوطه در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

به گزارش دیده بان البرز، همایش و رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت به همت اداره کل امور بانوان و حمایت از خانواده استانداری البرز و با مشارکت دستگاه های مربوطه و حضور مسئولین ارشد دستگاه ها، اقشار مختلف مردم و خانواده های چند فرزندی در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

در این همایش مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان البرز، بسته های حمایتی ویژه چندقلوها و بسته های لبخند مادری را به خانواده های واجد شرایط اهدا کرد. سه خانواده دارای فرزند سه قلو در این همایش حضور داشتند که بسته ویژه حمایتی شامل سه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی، سه بسته لبخند مادری و تأمین پوشک نوزادان تا هفت ماه را دریافت کردند.

همچنین در این همایش از خانواده های پیشرو در زمینه فرزند آوری و دستگاه های فعال در عرصه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تجلیل به عمل آمد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان البرز به همت فعالیت های بنیاد ۱۵ خرداد به عنوان دستگاه برتر در این عرصه در استان معرفی شد.

شایان ذکر است تا به امروز ۹ خانواده دارای فرزند سه قلو و دو خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان البرز از حمایت های ویژه بنیاد ۱۵ خرداد بهره مند و بیش از ۱۵۰ بسته لبخند مادری نیز به خانواده هایی که فرزند سوم به بعدشان متولد شده اهدا شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19692

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.