• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

رویداد متاورس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 19764
  • 22 تیر 1402 - 21:21
رویداد متاورس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
سومین مرحله داوری و ارزیابی نهایی رویداد متاورس امروز در سالن ایثارگران فردیس برگزار و سه طرح برگزیده معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سومین مرحله داوری و ارزیابی نهایی رویداد متاورس که به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، مرکز آموزش خانه کارگر ساوجبلاغ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس و پارک علم و فناوری و با مشارکت بنیاد نخبگان، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان های بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان البرز به مرحله اجرا درآمد، امروز با سخنرانی قائم مقام شهردار فردیس، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و معاون پارک علم و فناوری این استان در سالن ایثارگران فردیس برگزار شد.

علیرضا تقی پور، مدیر تحول اداری، نوسازی و فناوری شهرداری فردیس و مدیر گروه فناوری اطلاعات مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کرج، علی اصغر سلیمانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس و ذوالفقاری نسب، مدیرعامل شرکت زنبق سپید پاسارگاد و مدرس مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کرج، داوران این رویداد و محمدرضا اسفندیاری، رضا مهربانی، سعید مسعودنیا و نیره زاغری منتورهای آن بودند.

در این رویداد که مسئولیت دبیری آن بر عهده سید مرتضی سادات حسینی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج بود، ۱۸ طرح در مرحله اول داوری به مرحله دوم و ۱۰ طرح به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله ارزیابی نهایی، سه گروه برگزیده شدند که گروه اول متشکل از مرتضی دوستی، پروانه زرینی، طاهره غلامی و حسین فرجی، دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با طرح مدیریت تفکیک پسماند از مبدا در محیط متاورس بودند.

گروه دوم متشکل از بنفشه شادمان و حسین افتخاری، دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با طرح سطل های زباله هوشمند و گروه سوم نیز متشکل از محمدجواد خمسه و کسری عبدالوند، دانشجویان مرکز آموزش علم و فرهنگ تجارت الکترونیک تهران با طرح ردیاب GPS بودند که در این رویداد به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

سید مرتضی سادات حسینی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در رابطه با این رویداد بیان کرد: هرچه زمان می گذرد، فناوری های دیجیتال افزایش می یابند، خودنمایی می کنند و جنبه های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهند. اکنون تعاملات دیجیتالی به یک عنصر لاینفک در زندگی ما تبدیل شده اند و تکنولوژی ها روز به روز در حال دگرگون کردن سبک زندگی گذشته و خلق مفاهیم جدید هستند. پروژه و طرح های ارائه شده، نزدیک به این معانی و قابل تقدیر بودند و از میان ۱۰ طرح، سه مورد برگزیده شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.