• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
9
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز:

زیرساخت های آبی کرج باید به سمت مدیریت هوشمند کنترل تاسیسات برود

  • کد خبر : 23920
  • 24 آبان 1402 - 10:04
زیرساخت های آبی کرج باید به سمت مدیریت هوشمند کنترل تاسیسات برود
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز با تاکید بر اینکه زیرساخت های آبی کرج باید به سمت مدیریت هوشمند کنترل تاسیسات سوق پیدا کند، گفت: اکنون اجرای پروژه های آبفا در بخش هوشمند سازی آغاز شده است.

به گزارش دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: استان البرز با رشد بارگذاری جمعیتی ۱۹ برابر میانگین کشوری مواجه است، بنابراین باید در حفظ منابع محدود آب به عنوان یک شاخص مهم در ایجاد امنیت پایدار، نگاه امنیتی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های آبی کرج باید به سمت مدیریت هوشمند کنترل تاسیسات سوق پیدا کند، مطرح کرد: اکنون اجرای پروژه های آبفا در بخش هوشمند سازی آغاز شده و با شناسایی و رفع نقاط ضعف موجود، سطح مدیریت و بهره برداری از تاسیسات آبی به صورت برخط قابل مشاهده و کنترل است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز عنوان کرد: ساخت وسازهای غیرمجاز و خارج از بافت، یک شبه بنا نمی شوند و اگر دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز به این بناها انشعاب ندهند، آن ها مبادرت به وصل انشعاب غیرمجاز خواهند کرد.

نامداری از دستگاهای مربوط به شهرسازی استان البرز در گام اول درخواست کرد تا اجازه ندهند زمین های خارج از بافت، تغییرکاربری داده شوند چراکه رشد احداث باغ ویلاها در حومه شهرهای استان، موجب افزایش تعداد انشعاب های غیرمجاز می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و معاونت سلامت و دفاع زیستی این ناحیه در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری از مدیرعامل آبفای استان البرز به دلیل تلاش های بی وقفه در پشتیبانی از آبرسانی به مردم و سرافرازی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.