• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 17735
  • 03 خرداد 1402 - 15:46
ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در مرحله سقف آخر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و مدیرکل و معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز با هدف تسریع در ساخت مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از روند انجام این پروژه بازدید کردند.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این بازدید گفت: این پروژه شامل مرکز توانبخشی به مساحت پنج هزار مترمربع در چهار طبقه، شامل فضاهای آب ‌درمانی و اورژانس اداری، آموزشی و اقامتی است که ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز و در سال ۱۳۹۸ به دلیل عدم تخصیص اعتبار متوقف شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در جریان سفر رئیس جمهور به استان البرز مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به انجام این پروژه اختصاص یافت و پس از تأمین اعتبار ساخت بخش اول پروژه شامل تکمیل اسکلت و اجرای سفت‌کاری آغاز شد و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در مرحله سقف آخر قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اهتمام این مجموعه نسبت به اتمام این پروژه در راستای رفاه ایثارگران و خدمت رسانی به آن ها بیان کرد: ساخت این مجموعه تأثیر بسیاری در رضایتمندی ایثارگران خواهد داشت، لذا امیدواریم با تأمین اعتبار تملک دارایی‌های سفر رئیس جمهور و همکاری مسئولین هرچه سریع تر بتوانیم ساخت پروژه را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17735

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.