• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1
رئیس پلیس آگاهی استان البرز:

سارقان تلفن همراه را شناسایی کنيد ‏

  • کد خبر : 32471
  • 08 مهر 1403 - 18:52
سارقان تلفن همراه را شناسایی کنيد ‏
پليس آگاهی استان البرز با انتشار تصاوير بدون پوشش 3 نفر از سارقان تلفن همراه، از شهروندان خواست چنانچه توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند به پايگاه يکم پليس آگاهی کرج مراجعه کنند‎.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئيس پليس آگاهی استان البرز اظهار کرد: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت تلفن همراه از داخل مغازه در نقاط مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اوليه کارآگاهان حکايت از اين داشت که که دو نفر از متهمان که يک نفر خانم ويک نفر مرد می باشند وارد مغازه شده و شخص خانم اقدام به انتخاب دورترين وسيله موجود در مغازه جهت خريد کرده و در هنگام سرگرم شدن صاحب مغازه جهت آوردن وسيله نفر ديگر اقدام به سرقت گوشي صاحب مغازه مي کرده و با خودروهای پرايد و پژو ۴۰۵ نقره ای که نفر سوم در بيرون از مغازه منتظر هم دستان خود بوده سريعاً از محل متواری مي شوند.

رئيس پليس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چندين فقره سرقت به اين شيوه تصريح کرد: برابر دستور دستور بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای ناحيه ۲ کرج تصاوير متهمان بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط اين افراد مورد سرقت و اذيت و آزار قرار گرفته اند، براي پيگيری موضوع و تشکيل پرونده به پايگاه يکم پليس آگاهی استان البرز واقع در کرج بلوار ۴۵ متری کاج خيابان نيک نژادی جنوبی شهيد گيوه کش مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32471

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.