• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

سازمان صمت با جدیت اهداف ستاد عفاف و حجاب را دنبال می کند

  • کد خبر : 8364
  • 22 تیر 1401 - 9:47
سازمان صمت با جدیت اهداف ستاد عفاف و حجاب را دنبال می کند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه این سازمان با جدیت، تحقق اهداف ستاد عفاف و حجاب را دنبال خواهد کرد گفت: علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بازدید میدانی از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در کرج که به مناسبت هفته حجاب و عفاف و با همراهی معاونین امور بازرگانی، نظارت و بازرسی و حراست این سازمان صورت گرفت، بر لزوم ارائه مناسب محصولات مرتبط با حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و مشکلات تامین و روند عرضه مناسب این اقلام را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به برخی از مصوبات ستاد عفاف و حجاب استان البرز در خصوص لزوم همکاری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در راستای تامین نیاز بازار و کالاهای مناسب شئون اسلامی شهروندان البرزی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان مسئول و ناظر بر اصناف و حوزه تولید با جدیت تمام، اهداف ستاد را تا زمان تحقق، دنبال خواهد کرد، علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اذعان کرد: در این راستا هر دو بخش تولید صنفی و صنعتی استان البرز در حوزه پوشاک پای کار آمده اند و شاهد همکاری گسترده اتاق اصناف مرکز البرز و شهرستان های استان و همچنین اتحادیه های صنفی همچون اتحادیه های پوشاک و خیاطان در این حوزه هستیم و امیدواریم به زودی شاهد تحول جدی در این بخش باشیم.

ربیعی در پایان تاکید کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز نیز با همکاری سایر دستگاه‌های ناظر بر حوزه عفاف و حجاب، روند تامین و عرضه محصولات مرتبط با این حوزه را مورد توجه قرار خواهد داد، تلاش ما بر این است تا رضایت مصرف‌کنندگان به شکل مناسبی حاصل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8364

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.