• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج:

سازمان فرهنگی شهرداری کرج در اشاعه فرهنگ عاشورا نمره قبولی گرفت

  • کد خبر : 20250
  • 28 تیر 1402 - 18:38
سازمان فرهنگی شهرداری کرج در اشاعه فرهنگ عاشورا نمره قبولی گرفت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اشاعه فرهنگ عاشورا نمره قبولی گرفت.

به گزارش دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم، با حضور در ستاد سازمان فرهنگی شهرداری، در راستای رصد و نظارت بر اقدامات این سازمان در جهت اشاعه فرهنگ عاشورا، فرآیند فعالیت های آن مورد بررسی شد.

وی بیان کرد: آنچه در اقدامات فرهنگی اهمیت بسیار دارد، میزان اثربخشی و فرآیند سنجش آن است که در این راستا عملکرد مناسب و قابل قبولی در این سازمان طراحی شده و در حال اجراست. عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اشاعه فرهنگ عاشورا نمره قبولی گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم همکاری سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط در راستای ترویج فرهنگ عاشورا تصریح کرد: اشاعه فرهنگ عاشورایی و انتقال آن ها به نسل های آینده از جمله انتظاراتی است که از همه دستگاه ها وجود دارد.

قهرمانی صارم عنوان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در راستای گرامیداشت دهه محرم و سیاهپوش کردن شهر اقدامات مختلفی انجام داده است که از جمله آن ها می توان به توزیع اقلامی همچون کتیبه، پرچم و ریسه در بین هیئت های عزاداری و مردم اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20250

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.