• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
نماینده ولی فقیه در البرز:

سازمان ملل، ننگ ملل و بشریت/ راه نفس کشیدن رژیم پلید صهیونیستی بسته شده است

  • کد خبر : 25259
  • 22 دی 1402 - 14:12
سازمان ملل، ننگ ملل و بشریت/ راه نفس کشیدن رژیم پلید صهیونیستی بسته شده است
نماینده ولی فقیه در استان البرز سازمان ملل را ننگ ملل و بشریت دانست و گفت: این چه سازمان مللی است که سگ های درنده را رها کرده و ملت مظلوم و تحت ستم را نگه داشته تا مورد حمله این وحشی ها قرار بگیرند؟

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج امروز در خطبه های نماز جمعه کرج، حلول ماه پر برکت رجب را پیشاپیش تبریک گفت و بیان کرد: فرصت استغفار و اعتکاف در این ماه را از دست ندهید؛ کسانی هم که توان روزه گرفتن دارند به این امر بپردازند که ثواب بسیاری برای آن ذکر شده است.

وی با اشاره به پندآموز بودن دعاهای ماه رجب و پیش رو بودن ایام اعتکاف مطرح کرد: انسان باید برای عاقبت بخیری خود حالت اضطرار داشته باشد و این ایام بهترین موقعیت برای این طلب مهم است. دست اندرکاران در استان نیز در حال برنامه ریزی هستند تا مراسم خوب و شایسته ای در سرایر استان برگزار شود. همه ما باید مراقب عاقبت کارهای خود باشیم و همواره از خداوند بخواهیم عاقبت ما را بخیر کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری در خصوص تحولات سیاسی دوران انقلاب نیز توضیح داد: سرعت بالای تحولات سیاسی در سال ۵۷ اجازه نمی داد مسائل کشور به درستی تحلیل شود و تغییرات با سرعت انجام می شد. همان زمان نیز عده ای از تحلیل گران خارجی اذعان داشتند که شاه همه چیز را خراب کرده و باید از ایران برود.

امام جمعه کرج فرار شاه از کشور در ۲۶ دی ماه را یک پیروزی بزرگ برای انقلابیون دانست و اذعان کرد: همان زمان عده ای هم بودند که می گفتند شاه باید بماند و قدرت خود را حفظ کند زیرا حضور وی در مملکت را به نفع منافع آمریکا در ایران و منطقه می دانستند. فرار شاه باعث تضعیف کسانی شد که از وی حمایت می کردند اما مبارزان را در مسیرشان استوارتر و به پیروزی نزدیک تر کرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به جنگ غزه نیز گفت: نزدیک به صد روز است که این جنگ ادامه دارد اما مردم مقاوم غزه با وجود همه شهدایی که تقدیم اسلام کرده اند همچنان ایستاده اند و مبارزه می کنند در حالی که رژیم صهیونیستی با تمتراقی که داشته و آویزان ارباباش در آمریکاست، دچار بحران های متعدد به خصوص در امنیت اقتصادی شده است.

چرا سازمان ملل مانع جنگ در منطقه نمی شود؟

وی با اشاره به قدرت سلطه یمن بر بنادر و دیگر مناطق نیز تصریح کرد: آمریکا نتونست اعتلاف دریایی گسترده ای علیه یمن درست کند مگر خودش به تنهایی اقدامی داشته باشد. البته مطلع شدیم که سحرگاه امروز چند نقطه از یمن مورد تجاوز آمریکایی ها و انگلیس و همرانشان قرار گرفته است که البته این هم یک اشتباه راهبردی بود که بار دیگر استکبار جهانی مرتکب آن شد.

امام جمعه کرج بیان کرد: قطعا یمنی ها و جبهه مقاومت این بار هم کاری خواهند کرد که آمریکا و آویزان هایشان از غلطی که کرده اند پشیمان شوند. در این جریانات، اگر سازمان ملل، سازمان ملل است مانع جنگ در منطقه شود و جلوی عوامل تنش و جنگ افروزی در منطقه را بگیرد. این چه سازمان مللی است که سگ های درنده را رها کرده و ملت مظلوم و تحت ستم را نگه داشته تا مورد حمله این وحشی ها قرار بگیرند؟

وی تصریح کرد: این سازمان ملل ننگ ملل و بشریت است. چرا اجازه می دهد آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه دهند؟ چرا اجازه گسترش جنگ و تنش در منطقه را می دهد؟ آمریکا با این حملات می خواهد افکار عمومی را از فلسطین و غزه و مسائل آن جا به سمت و سوی دیگری متوجه کند تا اسرائیل بتواند در غزه به کار خود ادامه دهد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه اظهار کرد: مردم منطقه و جبهه مقاومت چنین اجازه ای به رژیم صهونیستی نمی دهند، مسیری که طی می شود مسیری است که به نابودی اسرائیل ختم می شود. عرصه بر آمریکا، اسرائیل و هم پیمانشان در منطقه تنگ شده و ظاهرا لیبی که مواضع ضدصهیونیستی در جنگ غزه دارد، محدودیت هایی را برای تجارت دریایی رژیم کودک کش فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متوقف کردن کشتی آمریکایی در دریا، نیروی دریایی را حافظ منافع ایران در اقیانوس ها و دریاها دانست و بیان کرد: همه اینا در کنار هم راه نفس کشیدن رژیم پلید صهیونیستی را گرفته و بسته اند. به زودی همه ما اعلام رسمی اضمحلال رسمی صهیونیست ها و اسرائیل غاصب را خواهیم شنید.

قانون مسیر را برای ردصلاحیت شده ها مشخص کرده است

وی در خصوص انتخابات پیش رو نیز عنوان کرد: این روزها بحث رد صلاحیت ها و حمایت ها مطرح است، برای چندمین بار عرض می کنم نه بنده و نه هیچ یک از ائمه جمعه در استان البرز اجازه ورود به مصادیق انتخاباتی و دنبال کردن مسائل این چنینی را نداریم. قانون مسیر را مشخص کرده و همه باید همین مسیر را طی کنیم. اگر کسی رد صلاحیت شده باید خودش اقدام قانونی کند و نباید از امام جمعه انتظار پیگیری داشته باشد زیرا شائبه حمایت خواهد داشت.

آیت الله حسینی همدانی اذعان کرد: وظیفه ائمه جمعه بیان شاخصه ها و تشویق مردم برای مشارکت است. عده ای بی تقوایی می کنند و نسبت هایی می دهند البته در سال های پیش هم شاهد چنین مواردی بودیم. اما اگر کسی به شما گفت که کاندیدای مورد نظر من است یا بنده از او حمایت می کنم … از همین تریبون مقدس اعلام می کنم که دروغ گفته و دروغگو هم فاسق و احکام فاسق هم مشخص است. شایعه سازی نکنید زیرا فقط دشمن است که از این موارد بهره می برد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25259

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.