• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4
سرپرست اداره کل صمت استان البرز:

ساماندهی لکه های صنعتی و احیای واحدهای راکد در دستورکار است

  • کد خبر : 21329
  • 24 مرداد 1402 - 20:55
ساماندهی لکه های صنعتی و احیای واحدهای راکد در دستورکار است
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل کمیته رشد تولید در این اداره کل گفت: طبق اولویت گذاری های انجام شده، احیای واحدهای راکد و فعالسازی ظرفیت غیرفعال واحدهای صنعتی در دستورکار ویژه قرار دارد.

به گزارش دیده بان البرز، محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در حاشيه بهره برداری ویدئوکنفرانسی سه طرح زیرساختی و دو واحد صنعتی البرز توسط وزیر صمت گفت: از جمله واحدهایی که امروز توسط دکتر علی آبادی در استان البرز مورد افتتاح قرار گرفت، یک شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد بود که برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی افزود: یک گروه کارشناسی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تشکیل خواهیم داد تا با رصد میدانی واحدهای صنعتی و میزان تولیدات آن ها بر اساس ظرفیت های تعريف شده، موانع تولید واحدها را جمع بندی و ضمن اقدام، به افزایش تولید در واحدهای صنعتی حتما کمک خواهیم کرد. موارد متعددی از موانع تولید در صنعت استان مشاهده می شود که با پیگیری و همکاری موثر دستگاه ها می توانیم در اسرع وقت به نتیجه مطلوب برسیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کرد: با توجه به دستور ویژه استاندار البرز در خصوص تسریع در ساماندهی لکه های صنعتی استان، این موضوع در اولویت کاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز قرار گرفته و حتما موارد قانونی تحقق این دستور را عملیاتی خواهیم کرد.

در آئین بهره برداری ویدئوکنفرانسی از طرح های صنعتی آماده افتتاح سراسر کشور که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، سه طرح زیرساختی ایجاد پست برق ۳۰ مگاواتی، فیبرنوری و احداث راه مواصلاتی به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان و دو واحد صنعتی با مجموع سرمایه گذاری ۱۶۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای حدود ۴۰۰ نفر، همزمان با توضیحات مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز و با حضور سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت و فرماندار اشتهارد مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21329

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.