به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با توجه به عدم استقرار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) در بخش آسارا طی سنوات گذشته ، علاوه بر مشکلات موجود در روند دریافت گزارشات مشترکین منطقه، شاهد معضلات عدیده ای در خدمات رسانی سطح منطقه بودیم.
وی افزود: تاخیر در مدت زمان رفع حوادث، عدم وجود روند مشخص در فرایند ثبت بهنگام اقدامات انجام شده در بانک اطلاعاتی و نرم افزارهای شرکت و عدم دسترسی مردم شهر و روستاهای بخش مذکور به زیر ساخت ارتباطی جامع با شرکت آبفا البرز، از جمله مشکلات موجود قابل اشاره در منطقه بوده است.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی به مشترکین منطقه و رفع کاستی های موجود، استقرار اپراتور مرکز ۱۲۲ در بخش آسارا در دستور کار قرار گرفته و با تجهیز زیر ساخت و امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری ، این مهم محقق و امکان برقراری ارتباط با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا استان برای تمامی ساکنین بخش آسارا البرز فراهم شد.
نامداری مطرح کرد: این اقدام علاوه بر افزایش رضایت مشترکین، تسریع در رفع حوادث، خدمات رسانی بهینه به مردم و ارتقاء سرعت و دقت در ثبت اطلاعات عملکرد شرکت را در پی خواهد داشت.
لازم به ذکر است بخش آسارا دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت می باشد که در حال حاضر ، تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ اشتراک و جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر در قالب یک شهر و ۱۶ روستای کوهستانی، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان البرز بهره مند می باشند.
انتهای پیام/