16:37:12
    امروز :
4
با هدف بهبود خدمات رسانی به شهروندان؛

سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب در آسارا راه اندازی شد

  • کد خبر : 38330
  • 04 اسفند 1403 - 17:15
سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب در آسارا راه اندازی شد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از تجهیز اداره آب و فاضلاب آسارا و راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان(مرکز ارتباطات مردمی۱۲۲) در بخش مذکور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با توجه به عدم استقرار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) در بخش آسارا طی سنوات گذشته ، علاوه بر مشکلات موجود در روند دریافت گزارشات مشترکین منطقه، شاهد معضلات عدیده ای در خدمات رسانی سطح منطقه بودیم.

وی افزود: تاخیر در مدت زمان رفع حوادث، عدم وجود روند مشخص در فرایند ثبت بهنگام اقدامات انجام شده در بانک اطلاعاتی و نرم افزارهای شرکت و عدم دسترسی مردم شهر و روستاهای بخش مذکور به زیر ساخت ارتباطی جامع با شرکت آبفا البرز، از جمله مشکلات موجود قابل اشاره در منطقه بوده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی به مشترکین منطقه و رفع کاستی های موجود، استقرار اپراتور مرکز ۱۲۲ در بخش آسارا در دستور کار قرار گرفته و با تجهیز زیر ساخت و امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری ، این مهم محقق و امکان برقراری ارتباط با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا استان برای تمامی ساکنین بخش آسارا البرز فراهم شد.

نامداری مطرح کرد: این اقدام علاوه بر افزایش رضایت مشترکین، تسریع در رفع حوادث، خدمات رسانی بهینه به مردم و ارتقاء سرعت و دقت در ثبت اطلاعات عملکرد شرکت را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است بخش آسارا دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت می باشد که در حال حاضر ، تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ اشتراک و جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر در قالب یک شهر و ۱۶ روستای کوهستانی، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان البرز بهره مند می باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=38330

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.