• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
10
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مطرح کرد؛

سرویس دهی ۱۲ هزار خودرو به دانش آموزان البرزی/ مشکلی در خصوص سرویس مدارس در استان وجود ندارد

  • کد خبر : 22037
  • 19 شهریور 1402 - 11:55
سرویس دهی ۱۲ هزار خودرو به دانش آموزان البرزی/ مشکلی در خصوص سرویس مدارس در استان وجود ندارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه بیش از 12 هزار خودرو نسبت به سرویس دهی به دانش آموزان اقدام می کنند، گفت: امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس وجود ندارد.

به گزارش دیده بان البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان مطرح کرد: از اسفند سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس در دستورکار این معاونت قرار گرفت و با همکاری و تعامل مطلوب دستگاه های ذیربط برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس وجود ندارد، عنوان کرد: به واسطه برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۱۲ هزار خودرو نسبت به سرویس دهی به دانش آموزان اقدام می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش البرز به صورت میانگین سالانه حدود ۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می شود که والدین می توانند جهت تسهیل در تردد، از سرویس مدارس بر اساس نرخ مصوب اعلامی استفاده کنند.

افضلی هزینه پایه سرویس دانش آموزی را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: والدین دانش آموزان می توانند در صورت تمایل ضمن هماهنگی با مدیران مدارس از این ظرفیت استفاده کنند.

وی از پلیس راهور استان خواست در آستانه بازگشایی مدارس به ویژه در بازه زمانی ۲۵ شهریور الی ۱۵ مهر ماه ضمن همکاری با شهرداری های البرز نسبت به ایمن سازی مدارس و تولید محتواهای آموزشی و ترافیکی، سال تحصیلی ایمنی را برای دانش آموزان استان رقم بزند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای سرویس دهی رایگان به دانش آموزان استثنایی استان بیان کرد: در حال حاضر در سطح البرز ۲۶۰ دانش آموز استثنایی بازمانده از تحصیل شناسایی شده که به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل کرده اند.

افضلی تصریح کرد: در این زمینه از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد تا ضمن تامین منابع مالی مورد نیاز امکان ادامه تحصیل این دانش آموزان فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22037

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.