• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
16
در هفتمین روز از دهه فجر؛

سه پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در اشتهارد به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 25876
  • 18 بهمن 1402 - 17:54
سه پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در اشتهارد به بهره برداری رسید
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز از افتتاح سه پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در اشتهارد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

حمید مسعودی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در آیین افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان البرز و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهید سید رضی موسوی در شهرستان اشتهارد در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، سه پروژه در شهر پلنگ آباد و روستای جاروی اشتهارد با حضور استاندار البرز افتتاح شد.

وی توضیح داد: یکی از این پروژه‌ها مدرسه ۶ کلاسه حافظ شیرازی در روستای جارو بود که کلنگ آن در هفته دولت سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار البرز بر زمین زده و عملیات اجرایی آن به همت خیران نیک اندیش برادران گیوه چی کلید خورد و با اعتبارات دولتی تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز همچنین از افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید وحدت در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یک هزار مترمربع در پلنگ آباد خبر داد و بیان کرد: پروژه بعدی سالن ورزشی چند منظوره شهید سید رضی موسوی به مساحت ۴۰۰ مترمربع بود که تقریباً ۲۰ درصد کار توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مابقی با اعتبارات دولتی انجام شد.

مسعودی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین قبلی و نیز ابراز خرسندی از افتتاح های اخیر و مراکز ورزشی و آموزشی که در اختیار مردم قرار می گیرند، اظهار کرد: پس از افتتاح ۱۰ پروژه مذکور، برنامه ما تکمیل و بهره برداری از ۲۵ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی دیگر تا مهر ماه ۱۴۰۳ است.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.