• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
17

سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در کرج افتتاح شد

  • کد خبر : 2912
  • 14 دی 1399 - 15:28
سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در کرج افتتاح شد
طی آیینی، بهره‌ برداری از ساختمان سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج و اداره کل کانون استان البرز با حضور مسئولین صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ساختمان سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج و اداره کل کانون استان البرز که بخشی از آن با کاربری اداری طراحی شده است با همراهی مسئولین استانی و شهری در منطقه گلشهرویلا به بهره برداری رسید.

این ساختمان که با هزینه ای حدود‌ ۵۰ میلیارد ریال احداث شده شامل سالن آمفی تئاتر، نگارخانه، کتابخانه مرکزی، سه کارگاه آموزشی، ۶ کلاس درس، بوفه و بالکن استراحت و اتاق‌های بخش اداری و مدیریت است.

فضای سبز این محوطه به مساحت ۳۰۰ متر مربع و دیوارکشی به طول ۱۸۰ مترمربع از دیگر اقدامات سازمان عمران شهرداری است که در این پروژه با همکاری شهرداری منطقه پنج کرج صورت گرفته است.

شایان ذکر است، ساختمان قبلی اداره کل کانون استان البرز در خیابان شهید صدوقی (ساسانی) انتهای نامجو واقع شده بود که به محل جدید و جنب بوستان پدر واقع در بلوار شهید مصطفی خمینی کرج انتقال یافت.

ابوالقاسم سلیمانی، مدیرکل کانون استان البرز در آیین گشایش این ساختمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توضیح داد: این پروژه با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، در سه طبقه با کاربری فرهنگی، آموزشی و اداری احداث شده است.

سلیمانی با بیان اینکه از امروز مسئولیت بیشتری برای بهره‌ برداری مناسب از این مکان فرهنگی بر دوش کانون است گفت: امیدواریم مسئولان همچنان حامی این کانون باشند تا فضای مناسبی جهت بهره مندی بیشتر کودکان و نوجوانان از امکانات فرهنگی فراهم شود.

نورمحمد فردی بیرانوند، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این مراسم گفت: هزینه‌ کردن در حوزه های فرهنگی، سرمایه ‌گذاری برای تقویت این حوزه‌ها است و برخلاف پروژه‌های عمرانی این سرمایه‌گذاری، کاملا کیفی است و در بلند مدت می‌توان نتایج آن را مشاهده و ارزیابی کرد.

بر اساس این گزارش علاوه بر مرکز شماره سه کانون کرج که کاربری فرهنگی و آموزشی دارد و ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است، دو طبقه دیگر این ساختمان نیز محل استقرار اداره کل کانون استان البرز است که به این ساختمان واقع در بلوار مصطفی خمینی و در کنار بوستان پدر نقل مکان کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2912

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.