• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود

  • کد خبر : 5346
  • 09 اردیبهشت 1400 - 20:08
سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود
سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) با موضوعات شعر فارسی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سومین کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) با موضوعات شعر فارسی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در تمام قالب های شعر فارسی برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این کنگره تا روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ مصادف با اول محرم الحرام ۱۴۴۳ فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۳۳۹۸۴۲۳۶۲ ارسال کنند.

به شاعران برگزیده هر یک ۲۰ میلیون ریال و به شاعران تقدیری نیز ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس کنگره اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است اشعاری که در کنگره سال گذشته شرکت داده شده باشند در روند بررسی آثار کنار گذاشته می شوند.

هر شرکت کننده می تواند در هر بخش حداکثر پنج اثر به دبیرخانه کنگره ارسال کند. آثار باید در قالب فایل Word با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ ارسال شوند. آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.

ثبت مشخصات کامل صاحب اثر اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس و تاریخ تولد در ذیل هر اثر الزامی است.

تمامی آثار به صورت کد بندی شده و بدون نام در اختیار داوران قرار خواهد گرفت. مراسم اختتامیه در شهر کرج برگزار و تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد. حضور برگزیدگان و نفرات تقدیری در اختتامیه الزامی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Www.hadisehosn.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5346

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.