• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
2

شریفی سکاندار فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز شد

  • کد خبر : 33677
  • 03 آبان 1403 - 9:00
شریفی سکاندار فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز شد
طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در مراسمی که در سالن شهید جمهور(گفتگو) اداره کل ارشاد برگزار گردید، معارفه شد و سرپرست این اداره کل تکریم شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، ابراهیم شریفی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، منصوب کرد.

در حکم انتصاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

جناب آقای ابراهیم شریفی؛ نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز» منصوب می‌شوید

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری آن استان و با توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارت‌خانه و آن اداره‌کل در انجام شایسته وظایف و مسئولیت‌ها موفق و مؤید باشید. پیگیری مستمر و عمل به موارد مندرج در پیوست حکم مورد انتظار است.

در پیوست این حکم موارد ذیل ذکر شده است:

۱- ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مؤثر بین واحدهای استانی سازمان‌ها و نهادهای تابعه وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به عنوان ارشد این وزارت‌خانه در استان؛

۲- همکاری کامل با معاونت‌های تخصصی، مؤسسات و سازمان‌های تابعه وزارت‌خانه و تأمین و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی آن‌ها؛

۳- تقویت جایگاه اداره‌کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و تقویت هویت و کارایی حقیقی این شورا؛

۴- گسترش اقدامات فرهنگی و هنری اثربخش در شهرهاو روستاهای مناطق کم‌برخوردار؛

۵- برنامه‌ریزی و اقدام برای توانمندسازی اداره‌کل و ادارات شهرستان‌ها در حوزه‌های زیرساختی، منابع انسانی و آموزش و…

۶- ارتباط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان و تکریم ایشان؛

۷- اولویت‌بخشی به نیازهای مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان؛

۸- وضعیت‌سنجی و برنامه‌ریزی مؤثر و کارآمد برای حضور وزیر در سفرهای استانی؛

۹- پاسخگویی در زمان مقرر به مکاتبات دستگاه‌های نظارتی و برنامه‌ریزی و تسهیل ارتباطات مردمی؛

۱۰- توجه و رعایت دقیق سلامت و انضباط مالی و نیز کرامت و حقوق ذی‌نفعان در حوزه وظایف آن اداره‌کل.

ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز در آیین معارفه خود ضمن تشکر از آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: بدون شک رهنمودهای ایشان همواره راهنمای اهالی فرهنگ بوده و خواهد بود و در مسیر اعتلای به اهداف فر.هنگی بیش از پیش به این توصیه ها نیازمند است. وی در ادامه گفت: زمانی که کرج به استان تبدیل شد متأسفانه زیرساخت‌ها آماده این موضوع نبود و در بلند مدت عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا زیرساخت‌ها را آماده نمایند.

وی با بیان اینکه ما مفتخر هستیم هنرمندانی در استان داریم که جزو فرهیختگان کشور و بین‌المللی هستند، گفت: برای انجام وظایف محوله واقعاً نیازمند این است که همه متولیان فرهنگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در راه اعتلای به اهداف به نحو احسن گام برداریم و موفق شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه در بستر فرهنگسازی برای فرهیختگان و هنرمندان طبق برنامه‌ای که آماده شده متناسب با آمایش شهرستانی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: کرج که با نام ایران کوچک شناخته می‌شود خرده فرهنگ‌های کوچکی را در بر دارد که باید از این فرصت‌ها و خرده فرهنگ‌ها استفاده بهینه داشت.

شریفی خاطرنشان کرد: در بحث مشارکت بخش خصوصی و انجمن‌ها تعامل خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد به شکل واقعی از این بستر استفاده کنیم، چرا که تجربه نشان داده هر زمان که بخش خصوصی پای کار بوده برون سپاری صورت پذیرفته، اتفاقات خوشایندی رقم خورده است، همچنین همکاری به شرط اینکه موازی کاری صورت نگیرد نتایج مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33677

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.