• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

سیل در البرز، خسارت جانی به دنبال نداشت

  • کد خبر : 18319
  • 19 خرداد 1402 - 11:18
سیل در البرز، خسارت جانی به دنبال نداشت
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به وقوع سیل در روز گذشته گفت: به واسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع سیل در ۱۱ استان کشور، به دستور استاندار البرز همه نیروهای امداد و‌ نجات این استان، با استقرار در نقاط حادثه خیز از جمله محور کرج – چالوس، در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با اشاره به حضور همه اعضای ستاد مدیریت بحران در این محور از شب گذشته تاکنون افزود: به واسطه اتخاذ تدابیر لازم از سوی استاندار البرز، همه نیروهای امداد و نجات، هلال احمر، اورژانس، اتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور و … از شب گذشته در این محور مستقر هستند و به واسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: پنج نفر که در جریان سیل گرفتار شده بودند، با کمک نیروهای امدادی نجات یافتند و تعدادی از مجروحین نیز توسط تیم اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند. در چند نقطه از محور کرج – چالوس، از ابتدای پیچ عسل کوک (شاندیز) تا انتهای تونل شماره پنج، جاده درگیر سیل شده و خسارت هایی را به بار آورده است.

افضلی از مسدود بودن محور کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد و عنوان کرد: همه مسافرین در شب گذشته در جریان وقوع سیل از طریق محور تهران – شمال هدایت شده و سایر مسافران نیز از طریق اتوبوس جابجا و محور از مسافر تخلیه شد. برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور باقی مانده اند مسیر جایگزین در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این خودروها به زودی می توانند از محور کرج – چالوس خارج شوند، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی دستگاه های خدماتی و امداد نجات استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر تمامی تیم ها در محور مستقر و در حال تلاش برای بازگشایی جاده هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18319

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.