• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید البرز آغاز شد

  • کد خبر : 22489
  • 03 مهر 1402 - 8:00
سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید البرز آغاز شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در این استان از ابتدای مهر ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در این استان از ابتدای مهر ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات می توانند نسبت به ثبت نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند.

وی عنوان کرد: همه ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار، این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و رتبه‌های برتر استانی قابلیت حضور در سطح ملی را داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: استان البرز با دارا بودن ظرفیت های بی بدیل در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی و کسب رتبه های اشتغالزایی، هم در بخش های استانی دارای رتبه های برتر بوده و هم در سطح ملی، جامعه کار و تولید آن به عنوان برگزیده های کشور انتخاب شدند.

دارایی اظهار کرد: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی، همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت و نقش آفرینی، تاثیرگذاری نخبگان در فرآیند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان است که هر سال در همه استان های کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.