• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
معاون رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز :

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش برگزار می شود

  • کد خبر : 10965
  • 08 آبان 1401 - 12:12
شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش برگزار می شود
معاون رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در آذرماه سال جاری خبر داد.

مرضیه فهمیده، معاون رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، اعلام کرد: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور در استان البرز و با نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه استان در سوم آذر ماه ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در مرحله استانی و برای شرکت کنندگان بالای ۱۸ سال برگزار می شود و نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری راه می یابند. کارگران و خانواده های آنان شامل همسر و فرزندانی که سن آن ها بین ۱۸ تا ۲۵ سال است می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

معاون رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز توضیح داد: این رقابت ها در رشته های قرائت، تحقیق و حفظ کل قرآن کریم و حفظ ۲۰ و ۱۰ جزء از قرآن کریم و همچنین رشته مفاهیم شامل جلد بیست و ششم تفسیر نمونه به صورت تستی برگزار خواهد شد.

فهمیده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز هشتم لغایت ۲۶ آبان ماه، از طریق شماره ۰۲۶۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۵۰ با آقای چنگیزیان کارشناس مربوطه تماس حاصل کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه این اداره کل در صفحه alborz.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=10965

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.