• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
9
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

شعار «۱۴۰۱، سالی به یاد ماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» محقق شد

  • کد خبر : 20435
  • 01 مرداد 1402 - 21:30
شعار «۱۴۰۱، سالی به یاد ماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» محقق شد
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: ابتدای سال گذشته، شعار «1401، سالی به یاد ماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» را انتخاب کردیم و همه در شرکت گاز استان البرز هم قسم شدیم که به یک شهر و 130 روستا گازرسانی کنیم که این شعار محقق شد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سید رضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، عنوان کرد: در اوایل انقلاب، پنج شهر و یک روستا و در مجموع ۵۰ هزار خانواده از نعمت گاز بهره مند بودند اما امروز این آمار به یک هزار و ۲۰۰ شهر و ۳۶ هزار روستا و در مجموع ۲۷ میلیون خانوار رسیده است.

وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت دیر رسیدن خدمات به آن ها به ویژه در حوزه روستایی مطرح کرد: شهر کرج روزی جزو پایتخت کشور بود اما اکنون در ۲۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد. افزایش زیرساخت های این استان و بهبود روند خدمات رسانی به مردم، پشتیبانی مسئولین را می طلبد که در این راستا در سال گذشته، حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی وزارت نفت جذب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از رشد ۶٫۵ درصدی گازرسانی در ۱۵ ماه گذشته نسبت به سنوات قبل خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای سال گذشته، شعار «۱۴۰۱، سالی به یاد ماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» را انتخاب کردیم و همه در شرکت گاز استان البرز هم قسم شدیم که به یک شهر و ۱۳۰ روستا گازرسانی کنیم که این شعار محقق و تنها شهر باقیمانده (آسارا) و تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

غفاریان با اشاره به شرایط دشوار و صعب العبور بودن محل اجرای برخی پروژه های گازرسانی خاطرنشان کرد: البرز از نظر نیرو و ساختار سازمانی سی و یکمین استان است که در فقر به سر می برد اما همتی شکل گرفته که امور به بهترین نحو انجام شود. در زمستان سال ۱۴۰۰، ۱۶ پیمانکار قدرتمند با تجارب ۳۰ ساله انتخاب کردیم و سپس امور را از دوش آن ها برداشتیم و تمام کالاهای موردنیاز را خودمان تهیه و در انبار دپو کردیم.

وی اذعان کرد: بنده به عنوان ناظر پروژه هفته ای یک بار در محل حاضر می شدم و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرار می گرفتم. در این مسیر با مشکلاتی در حوزه های سنگ شکافی، محیطی، فیبر نوری و … مواجه بودیم که اگر استاندار البرز از ما حمایت و پشتیبانی نمی کرد، برخی قوانین موجود به ما اجازه نمی داد اقدامات موردنظر خود را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به تجهیز بیش از ۱۰۰ دستگاه بولدوزر، لودر و بیل مکانیکی خاطرنشان کرد: همانگونه که به مردم قول داده بودیم، تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، هیچ خانه ای بدون علمک گاز در این استان نخواهد بود. همچنین در دولت سیزدهم، لوله کشی داخل منازل، حق اشتراک و بهای گاز مصرفی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی رایگان است.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20435

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.