• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
21
قائم مقام شهردار کرج خبر داد؛

شناسایی ۱۲ نقطه در شهر کرج برای احداث پارکینگ عمومی

  • کد خبر : 20150
  • 27 تیر 1402 - 16:13
شناسایی ۱۲ نقطه در شهر کرج برای احداث پارکینگ عمومی
قائم مقام شهردار کرج از شناسایی 12 نقطه در سطح شهر جهت احداث پارکینگ عمومی به منظور توسعه حمل و نقل عمومی و جبران کسری پارکینگ خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، افراسیاب شجاعی، قائم مقام شهردار کرج در شانزدهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور گفت: به منظور توسعه حمل و نقل عمومی و جبران کسری پارکینگ، ۱۲ نقطه در سطح شهر جهت احداث پارکینگ عمومی شناسایی و فرآیندهای آن تا اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، تأکید کرد: مدیران مناطق از هرگونه اعمال سلیقه در اجرای این بند از قانون خودداری کنند؛ ملاک عمل دستورالعمل ابلاغ شده است.

قائم مقام بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۳۷ پرونده توسط مالکین ثبت درخواست شده و باید اطلاع رسانی موثرتر به مالکان در خصوص مدت زمان باقیمانده در اجرای این بند از قانون صورت گیرد. مدیران با استفاده از دستورالعمل‌ها و فرآیندهای تعریف شده و با لحاظ محدودیت زمانی، روند امور را تسریع کنند.

مریم قهرمانی صارم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در اجرای این بند از قانون مطرح کرد: امید است با استقبال مؤدیان جذب بیشتری در این زمینه صورت گیرد. تاکنون ضعف هایی در زمینه اطلاع رسانی به مالکان در اجرای این بند وجود داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم به منظور اطلاع رسانی قوی تر در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه امکان تمکن مالی برای بسیاری از مالکان املاک قولنامه‌ای وجود ندارد. ایجاد شرایط لازم جهت تسهیل حداکثری در اجرای بند (ت) تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ کشور برای شهروندان ضروری است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20150

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.