• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
15
امام جمعه نظرآباد:

شهرستان نظرآباد، فاضلاب شهری ندارد

  • کد خبر : 18183
  • 17 خرداد 1402 - 13:18
شهرستان نظرآباد، فاضلاب شهری ندارد
امام جمعه نظرآباد گفت: شهر به این بزرگی فاضلاب شهری ندارد که حل این مشکل اختصاص بودجه ای از اعتبارات استانی و پیگیری نماینده مردم در مجلس را می طلبد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد امروز در آئین افتتاح پروژه های شهری این شهرستان گفت: ما مسئولینی همدل، همفکر، پرکار و باانگیزه داریم که در طول یک سال گذشته، خدمات بسیار خوبی را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ارائه داده اند.

وی با بیان اینکه در آئین معارفه شهردار نظرآباد، چند درخواست مطرح شد که یکی از آن ها احداث پارک بانوان بود که امروز افتتاح شد، عنوان کرد: نظرآباد نیازمند برخی اقدامات زیربنایی است و با توجه به اینکه این شهرستان منشأ ریزگردهای استان البرز نیز هست، درخواست ما توجه ویژه به احیای تالاب صالحیه است.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه تالاب صالحیه ظرفیت تبدیل شدن به یک مجموعه گردشگری را دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه شهر به این بزرگی فاضلاب شهری ندارد، سفر رئیس جمهور به استان البرز مصوباتی در این زمینه داشت که پیگیری های لازم نیز انجام شد و شهردار، فرماندار و شورای شهر نیز عنایت خاصی به این موضوع داشتند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: حل مشکل فاضلاب شهرستان نظرآباد می طلبد که به دستور استاندار البرز، بودجه از اعتبارات استانی به آن اختصاص یابد و نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز امور مربوطه را پیگیری کند. یکی از نمونه های امیدآفرینی در جامعه، ارائه خدمات اجتماعی و اموری است که به نفع مردم باشد و رفع این مشکل، یکی از بسترهای این موضوع است.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18183

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.