• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد، آباد شد

  • کد خبر : 1508
  • 29 آبان 1399 - 23:35
شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد، آباد شد
استاندار البرز گفت: طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سدهای بزرگ سر راه فعالیت شهرک صنفی صنعتی وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی با جدیت پیگیری شد. مشکلاتی از قبیل تامین آب، برق و گاز که بسیار اساسی بودند نیز حل شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند احیا و راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد که با حضور نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، گفت: تمامی مسئولان استان در سطوح مختلف بسیج شدند تا این شهرک با ظرفیت هزاران نیروی کار به چرخه فعالیت بازگردد.

وی افزود: طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سدهای بزرگ سر راه فعالیت این شهرک وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی با جدیت پیگیری شد. مشکلاتی از قبیل تامین آب، برق و گاز که بسیار اساسی بودند نیز حل شد و طی قراردادی برق رسانی به یک هزار و ۷۰۰ واحد صورت گرفت که طی ضرب الاجل تعیین شده این امر باید در اسرع وقت تکمیل شود.

استاندار البرز با بیان اینکه مشکلاتی در خصوص مالکیت بخشی از واحدهای صنفی وجود داشت که تدابیر لازم در این رابطه اتخاذ شد، مطرح کرد: باید تمهیداتی از سوی دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات اندیشیده شود؛ در بازدید بعدی صنوف مستقر در شهرک نباید گلایه ای از عدم خدمات رسانی داشته باشند که بر این اساس تمامی دستگاه ها با جدیت وارد میدان شدند.

شهبازی عنوان کرد: شهرداری کرج نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته و اکنون به گفته هیات مدیره شهرک صنفی، هیچ مانعی در راستای ارائه خدمات و هماهنگی های دولتی وجود ندارد. این شهرک دارای یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی است که در سنوات گذشته برای ساماندهی صنوف مزاحم در جوار مناطق مسکونی برنامه ریزی شده بود.

وی گفت: پیش از این علیرغم اینکه این شهرک ظرفیت ایجاد هزاران اشتغال را دارد، موانعی بر سر راه داشت که اکنون حل شده و فعالیت ها در حال توسعه است. بسیار خرسندیم که به گفته هیات امنای شهرک صنفی شیخ آباد، ۸۰ درصد مشکلات بر سر راه این شهرک طی یک سال اخیر حل و گامی موثر در راستای اشتغالزایی و رونق کسب و کار برداشته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1508

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.