• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

شورای های شهر از تصویب طرح‌هایی که به مردم خسارت می زند خودداری کنند

  • کد خبر : 3061
  • 19 دی 1399 - 21:14
شورای های شهر از تصویب طرح‌هایی که به مردم خسارت می زند خودداری کنند
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: شوراهای شهر و شهرداری‌ها از مصوب کردن طرح‌ها و لایحه‌هایی که به مردم خسارت می زند جدا خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج در خصوص ارتحال عالم ربانی علامه مصباح گفت: دشمنان سعی در ترور شخصیت و منزوی و بایکوت کردن وی داشتند و برخی اطرافیان نیز تلاش می کردند افکار او به جامعه نرسد.

وی با اشاره به قیام مردم قم در روز ۱۹ دی ماه مطرح کرد: این روز در انقلاب از ویژگی خاصی برخوردار است و مانند خورشید درخشندگی دارد. ۱۹ دی برای انقلاب نوید «اِنا فَتَحنا لَکَ فَتحَا مبینا» بود یعنی از پیروزی خبر می داد؛ جوانه درختی بود که در بهمن ۵۷ میوه داد. طاغوت و نظام منحوس شاهنشاهی در ۱۹ دی ماه طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله‌اش در هم‌ پیچیده شد.

حسینی همدانی افزود: این قیام با رهبرى روحانیت و همراهی تمام اقشار مردم شکل گرفت. البته عامل سرعت بخش قیام، شهادت فرزند امامِ انقلاب مرحوم حاج‌آقا مصطفی بود که موجى از انزجار و نفرت را نسبت به رژیم به وجود آورد و مجالس گرامیداشت شهید به صحنه‏ مبارزه علیه نظام و حمایت از امام تبدیل ‏شد.

جوانان می توانند اقدامی مشترک برای حل مشکلات مردم داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: در همین محافل به امام، لقب امام دادند. رژیم قصد ترور شخصیت حضرت امام  (ره) را داشت و به ایشان توهین کرد اما قم قیام کرد و نقاط دیگر کشور ادامه دادند تا رژیم ساقط شد. خدای تعالی ارواح طیبه شهدا انقلاب را با شهدای کربلا محشور بگرداند.

وی در خصوص فرآیند اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: جوانان با گفت و گو و نزدیک کردن افکارشان به یکدیگر، همیار و همکار می‌شوند و می‌توانند اقدام مشترک و عملی برای حل مسائل مورد ابتلای مردم داشته باشند.

 امام جمعه کرج اضافه کرد: لازمه رسیدن به این نقطه تشکیل حلقه‌های میانی است که در این راستا افراد متخصص و باتجربه و فعالان بااستعداد که توان پذیرش مسئولیت‌ها را دارند باید دورهم جمع شوند؛ این کار هم وظیفه خود جوانان است و دستگاهی وظیفه‌ای ندارد. حال باید دید چگونه جوانان می‌توانند وارد میدان عمل شوند و مسائل کشور را حل کنند؟

حسینی همدانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ورود جوانان به میدان و استفاده آن ها از تجربه مجربان خاطرنشان کرد: راهکار همین فرمایش رهبری بوده و تشکیل کارگروه های مختلف و آتش به اختیار است. گروه های جوانی که دست به فعالیت های فرهنگی می زنند می توانند بر جوانان، محلات، خویشاوندان و … تاثیرگذار باشند و عزم و بینشی را ایجاد کنند.

بجای حزب بازی باید تحلیل سیاسی کرد

وی حلقه های میانی را مغز متفکر خواند و افزود: این حلقه ها باید کارگروه ها را تشکیل دهند. این کارها واقعاً امکان‌پذیر است اما آن ها باید به ‌شدت مراقب باشند که از این گروه‌ها فرقه و مرید و مرادی درنیاید که در این صورت مسیر منحرف می‌شود. باید در کارگروه فرهنگی افراد جوان، بانشاط ،متخصص و فعال حاضر باشند و با برنامه و هدایتِ حلقه میانی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با کارگروه فعالیت های سیاسی اذعان کرد: ایشان فرمودند: «منظورم حزب بازی نیست؛ حزب‌بازی کاری است که بنده برکتی در آن احساس نمی‌کنم.» مشاهده کرده اید که نزدیک انتخابات چگونه جریانات مختلف دست ‌به‌ کار می‌شوند و افکار را به خودشان دعوت می‌کنند.

حسینی همدانی افزود: هفته گذشته من همین بحث‌ها را مطرح کردم و گروهی سریع آن حرف‌ها را به خود نسبت داده و گفته آقا به ما گفته بیایید ثبت‌نام کنید و فراخوان کرده است؛ من گروه خاصی را نگفتم، منظور شاکله است. امکان دارد هر گروهی این مطالب را به خود بگیرد و دنبال کند. اینکه مصادره به مطلوب کنند کار خوبی نیست، باید دنبال اصل مطلب بود.

تاکید بر تشکیل کارگروه نهضتی در رابطه با مسائل بین المللی و جهان اسلام

امام جمعه کرج تاکید کرد: بجای حزب‌بازی باید تحلیل سیاسی و حوادث سیاسی را تبیین کرد. چرا امیرالمؤمنین در خانه نشست؟ چرا امام حسن (ع) پس از امیرالمؤمنین (ع) نتوانست ادامه دهد و به صلح ختم شد؟ چرا سر حسین بن علی (ع) بالای نی رفت؟ چرا مکتب اهل‌بیت (ع) و ائمه معصومین تا امروز انقدر در سختی و گرفتاری است؟

وی اضافه کرد: برای اینکه از همان اول قوه تحلیلی سیاسی در افراد ضعیف بود، بلد بودند و می‌فهمیدند اما نمی‌توانستند تحلیل کنند. این تحلیل را باید در همین گروه‌ها انجام داد. این امور برای مردم مفید است که نتیجه‌ کارگروه سیاسی و بچه‌هایی که در این مجموعه فعال هستند، فهم و تحلیلِ درست مسائل سیاسیِ مبتلابه شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر تشکیل میزگردها و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و کارگروه نهضتی در رابطه با مسائل بین المللی و جهان اسلام گفت: این روزها لازم است به جریانات بعد از انتخاب آمریکا پرداخت و آینده جهان پس از آمریکا را تحلیل و به نقشی که اسلام دارد دقت کرد.

حسینی همدانی مطرح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جهت کار به سمت رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی است. این کارگروه‌ها باید برنامه ریزی های لازم را صورت دهند. محور  تمام این اقدامات جوانان هستند. همه باید در راستای توسعه این فکر تلاش کنیم.

واکنش امام‌جمعه کرج به رزمایش پهپادی ارتش 

وی عنوان کرد: ۴۰ روز از شهادت دانشمند گمنام هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده می‌گذرد. شخصیتی با سابقه و قدرت علمی بالا در رشته‌های خاص و کارگشا برای جامعه و کشور اما بی‌نام یعنی گمنام بود و این نه به خاطر اقتضای شغل بلکه به خاطر روح معنوی و ساخته ‌شده‌ وی بود؛ بنایش بر دیده نشدن بود. خدای تعالی وی را با اولیایش محشور بگرداند.

امام جمعه کرج افزود: فقدان و از دست دادن این سرمایه‌ها برای ما غم‌انگیز است اما وقتی در کنارش رویش جوانه‌ها و به ثمر رسیدن جوانان را می‌بینیم امیدواری ما بیشتر می‌شود. در این روزها که حقیقت آمریکا برای مردم دنیا عیان شد و رجزخوانی هم می‌کند، غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم را آغاز کردیم که همین کار، آمریکا و اسرائیل و نوچه هایشان را عصبانی کرده است.

حسینی همدانی خاطرنشان کرد: در همین روزها شاهد بزرگ‌ترین رزمایش پهپادی غرب آسیا هم هستیم. پس از تثبیت قدرت موشکی کم‌نظیر ایران حالا باید به جوانان دانشمند ایران اسلامی جهت ساخت و بهره‌گیری از پهپادها آفرین گفت. این پهپادها درست در زمان تحریم‌های ظالمانه ساخته‌شده‌اند و از تولید تا بهره‌برداری، داخلی هستند.

ایران یکی از پنج قدرت پهبادی اول جهان

وی افزود: نیروی جوان حزب‌اللهی در مسیر قوی شدن و شعار ما می‌توانیم با استفاده از توان بومی چنین دستاوردی را برای ایران آن ‌هم قبل اتمام دوره تحریم تسلیحاتی فراهم کرده و ایران را در ردیف یکی از قدرت‌های پهپادی جهان قرار داده‌اند؛ یکی از پنج کشور اول هستیم. ایران این فناوری را در اختیار کشورهای محور مقاومت قرار داده است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان البرز، تنوع عملیاتی، سرعت و قدرت تخریب هر یک از این پهپادها در نوع خود بی‌نظیر است. پرواز از روی شناورها، پرواز برد بلند، پهپادهای انتحاری نقطه زن، پهپاد رهگیر و پهپاد شناسایی اجازه نفس کشیدن را به دشمن نمی‌دهند، خواب را از چشمان آن‌ها گرفته اند.

حسینی همدانی ادامه داد: این رزمایش ضمن امیدبخشی و امنیت آفرینی کامل به منطقه و محور مقاومت، این پیام را به بدخواهان و دشمنان به‌خصوص آمریکا و اسرائیل می‌دهد که همه تحرکات شما در منطقه، زیر نظر تیزبین غیور مردان نیروهای مسلح ایران است و اگر نابخردی کنید و تعرض یا حرکتی علیه منافع جمهوری اسلامی داشته باشید واکنش ایران، با آمادگی کامل، سریع، پرقدرت و پشیمان کننده خواهد بود.

امام جمعه کرج اذعان کرد: سالیان سال است که راجع به بطلان و پوچ بودن تفکر و عمل لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه‌داری غرب سخن گفته و استدلال می‌شود اما هیچ یک به‌ اندازه حوادث اخیر که حقیقت آمریکا را به رخ مردم دنیا کشید مؤثر نبودند. امام راحل زودتر از خود آن‌ها فروپاشی نظام کمونیستی را خبر داد.

بایدن به شدت از رقیبش برای ایران خطرناک تر است

وی اضافه کرد: درست همان اتفاق و پیش‌بینی در دوران زعامت سیدناالقائد رقم خورد و ایشان از افول و فروپاشی عن‌قریب لیبرال دمکراسی غرب خبر دادند. این روزها همه عالم بی‌هویتی و بحران مشروعیت در آمریکا که تلاش می‌کرد فرهنگ غالب دنیا، فرهنگ او باشد را دیدند؛ دموکراسی که امروز با حکومت ‌نظامی می‌خواهد قدرت را منتقل کند.

حسینی همدانی مطرح کرد: به تعبیر غربی‌ها دوران پسا آمریکا شروع‌شده است، در داخل عده‌ای غرب‌زده واداده نگویند مثلاً بایدن با ترامپ فرق می‌کند و حتماً با آمدن این‌ یکی رونقی فراهم می‌شود؛ آمریکا آمریکاست چه با چهره ترامپ چه با چهره بایدن. کسی که نقطه نظرات را مطالعه کرده باشد به‌خوبی می‌فهمد که بایدن به ‌شدت از رقیبش برای ایران خطرناک‌تر است.

امام جمعه کرج افزود: او طراح نقشه‌های خطرناک برای منطقه غرب آسیا و به وجود آورنده داعش بود، بایدن پدر داعش است و به‌زودی بر مسند قدرت و اجرای طرح‌هایش می‌نشیند لذا باید باصلابت و قدرت از منافع کشور و ملت دفاع کرد. تا زمانی که آمریکا آمریکاست ما دست از شعار همیشگی مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.

وی یکی از مأموریت‌های بیانیه گام دوم را تحقق عدالت که یکی از وظایف جدی دستگاه قضاست برشمرد و گفت: دستگاه قضا با برقراری عدالت امید و اعتماد مردم به حاکمیت را افزایش دهد. امید است نتیجه سند راهبردی تحول قضایی عدالت قضایی باشد که لازمه آن تبدیل سند به یک گفتمان و مطالبه عمومی است لذا گروه‌های نخبه و قلم داران و تریبون داران اقدامات لازم را انجام دهند.

رسانه های مجازی در تهیه خبر، تقوا و امانت داری را رعایت کنند

حسینی همدانی متذکر شد: خبرگزاری‌های مجازی و … در تهیه خبر، تیتر زدن و بیان مطلب تقوا و امانت‌داری را رعایت کنند. گاهی مطلبی را تقطیع و از آن استفاده نادرست می‌کنند که این خلاف است. اگر بیگانگان این کار را بکنند، خوب دشمن هستند و مقاصدی دارند اما در داخل انتظار چیز دیگری است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خبرهای مورد تائید مربوط به اینجانب باید از طریق روابط عمومی منتشر شده باشد؛ هر خبری از بنده غیر از طریق روابط عمومی منتشر شود مورد تائید نیست، گفت: نظافت و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی وظیفه دینی و انسانی است لذا همه کمک کنیم که شهری زیبا، تمیز و چشم‌نواز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، همکاری لازم را با مسئولین شهری داشته باشیم. جمع‌آوری پسماند منازل و زباله را در ساعت مقرر بین ساعت ۸ تا ۹ شب جدی بگیریم .

حسینی همدانی تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری‌ها از مصوب کردن طرح‌ها و لایحه‌هایی که به مردم خسارت می زند جدا خودداری کنند. این روزها طرح‌هایی مورد تصویب قرار گرفته که ضرر آن به بدنه مردم می‌رسد.

هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه حرفی نزند

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص برجام توضیح داد: اگر اصرار کنیم که برجام برگردد ضرر آن بر ما بیشتر خواهد بود. هر زمان تحریم برداشته شد ما هم به وعده‌هایی که دادیم عمل می‌کنیم. از اول هم گفتیم وعده در مقابل  وعده؛ این نکته مهمی بود که ایشان فرمودند.

حسینی همدانی افزود: ایشان همچنین فرمودند مسئولین حرف از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور نزنند. من اعتمادی به آمریکا و حتی فرانسه هم ندارم. اگر این‌ها بلد بودند برای خودشان کار می‌کردند، لذا دیگر از امروز هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه حرفی نزند و جان مردم را به مخاطره نیندازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3061

ثبت دیدگاه

  1. tadalafil cialis cialis price buy cheap generic ed pills

  2. buy cefadroxil 500mg for sale propecia where to buy buy propecia 1mg without prescription

  3. order generic diflucan 200mg purchase diflucan ciprofloxacin 500mg pill

  4. cost flagyl 200mg keflex over the counter keflex 250mg brand

  5. order cleocin 150mg online buy cleocin otc ed pills that work

  6. purchase nolvadex pill buy cheap generic nolvadex buy ceftin without a prescription

  7. buy generic bimatoprost robaxin where to buy desyrel 100mg brand

  8. sildenafil 100mg brand sildalis generic sildenafil citrate 50 mg

  9. isotretinoin medication buy generic zithromax over the counter buy azithromycin 500mg online cheap

  10. cost azipro buy azipro generic buy gabapentin tablets

  11. buy ivermectin 6mg buy prednisone 40mg sale order prednisone 20mg for sale

  12. buy furosemide 100mg buy albuterol cheap albuterol 4mg uk

  13. levitra 10mg tablet order hydroxychloroquine 400mg pill order plaquenil 200mg online

  14. order altace 5mg generic order amaryl 4mg without prescription generic arcoxia 60mg

  15. levitra without prescription plaquenil generic oral plaquenil 200mg

  16. asacol brand generic asacol irbesartan pills

  17. acetazolamide for sale buy imuran without a prescription azathioprine 25mg brand

  18. cheap digoxin 250mg molnupiravir 200 mg price molnunat online buy

  19. oral naproxen naproxen usa prevacid 30mg drug

  20. coreg for sale buy chloroquine sale buy chloroquine 250mg without prescription

  21. buy albuterol 100mcg for sale proventil 100 mcg ca order pyridium 200mg generic

  22. montelukast 5mg oral order amantadine generic order avlosulfon 100mg

  23. olumiant online buy order glucophage cheap atorvastatin 20mg

  24. order adalat sale buy cheap perindopril fexofenadine pill

  25. order dapoxetine 30mg generic dapoxetine where to buy orlistat generic

  26. amlodipine usa cheap amlodipine 10mg buy omeprazole generic

  27. buy diltiazem medication order allopurinol 300mg generic buy allopurinol 100mg online cheap

  28. metoprolol without prescription buy tenormin online buy methylprednisolone sale

  29. order triamcinolone online cheap buy clarinex pills for sale order loratadine 10mg pill

  30. buy sumycin 500mg generic ozobax canada order baclofen 25mg sale

  31. ampicillin 250mg cost acillin generic buy metronidazole 200mg generic

  32. buy toradol 10mg generic generic propranolol brand inderal 10mg

  33. clopidogrel 75mg ca buy coumadin 2mg generic buy generic warfarin for sale

  34. buy erythromycin paypal buy sildenafil 100mg without prescription order tamoxifen 10mg online

  35. metoclopramide for sale online nexium ca esomeprazole buy online

  36. budesonide allergy spray purchase cefuroxime careprost over the counter

  37. topamax over the counter buy levaquin 500mg online cheap buy levaquin online

  38. buy methocarbamol generic buy suhagra 100mg online cheap suhagra 100mg pills

  39. avodart 0.5mg uk order avodart pill purchase mobic pills

  40. order sildenafil buy generic sildalis order estradiol 1mg online cheap

  41. order spironolactone 100mg for sale buy valtrex online valacyclovir 500mg over the counter

  42. propecia usa purchasing viagra on the internet overnight delivery viagra

  43. tadalafil price indomethacin price generic indocin 50mg

  44. canadian cialis best ed medications non prescription erection pills

  45. buy cheap sulfasalazine azulfidine 500mg cheap verapamil online buy

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.