• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7
در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

صدور بیش از یک هزار و ۵۰۰ فقره پروانه بار ترافیکی در البرز

  • کد خبر : 22899
  • 17 مهر 1402 - 15:14
صدور بیش از یک هزار و ۵۰۰ فقره پروانه بار ترافیکی در البرز
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از صدور یک هزار و 531 فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در این استان و رشد 11 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه تمامی محموله‌های عبوری از سطح محورهای مواصلاتی باید از لحاظ حجم و وزن مطابق با مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشند، گفت: بارهای ترافیکی محموله‌هایی هستند که از نظر ابعاد و وزن بیشتر از استانداردهای حمل بار در راه‌ها هستند، به همین دلیل برای عبور از جاده‌ها باید پروانه عبور اخذ کنند.

وی افزود: تعیین سرعت، زمان تردد، مسیر عبوری مجاز و خودروی اسکورت از جمله الزاماتی است که حامل محموله‌های ترافیکی موظف به رعایت آن است. در ۶ ماهه نخست سال جاری، یک هزار و ۵۳۱ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: محموله‌های ترافیکی عبوری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره‌کل و گشت‌های راهداری سیار در راه‌های استان کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه حمل، تخلفات احصا شده برای صدور حکم به کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22899

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.