• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

صنعتگران البرزی به کمک زلزله زدگان خوی می روند

  • کد خبر : 13602
  • 17 بهمن 1401 - 2:46
صنعتگران البرزی به کمک زلزله زدگان خوی می روند
صاحبان صنایع و کارگران واحدهای تولیدی و مشارکت های مردمی در قالب گروه جهادی صنعتگران با همراهی هلال احمر، به کمک مردم زلزله زده خوی می روند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در پی وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی و کمک های مومنانه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان البرز، جلسه هم اندیشی و بررسی نیازهای موجود جهت کمک صنعتگران البرزی با محوریت شهرک صنعتی اشتهارد در شرکت خدماتی برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود و همچنین نیازمندی های مردم زلزله زده شهرستان خوی مصوب شد، کمک های مومنانه جامعه کار و تولید استان البرز متناسب با نیازهای اساسی زلزله زدگان تامین و توسط نمایندگان صنعتگران به مناطق زلزله‌زده اعزام شود.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز پیشنهاد خود مبنی بر معین قرار گرفتن یک یا چند روستا توسط صنعتگران البرزی جهت ساخت منازل آسیب دیده را ارائه کرد که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد هیاتی از نمایندگان جامعه کار و تولید استان البرز با مراجعه به شهرستان خوی و انجام هماهنگی‌های لازم با مقامات محلی مناطق زلزله زده، نسبت به تحویل گرفتن یک یا چند روستا جهت تامین نیاز های مقدماتی و تخریب و بازسازی منازل زلزله زده اقدام کنند.

گفتنی است با پیگیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و هماهنگی های لازم با تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و کارگران واحدهای تولیدی و مشارکت های مردمی در قالب گروه جهادی صنعتگران به همراهی هلال احمر شهرستان، اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13602

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.