• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت ارائه خدمات آموزشی نوین و تربیت منابع انسانی بر اساس نیاز بازار کار

  • کد خبر : 18564
  • 23 خرداد 1402 - 17:32
ضرورت ارائه خدمات آموزشی نوین و تربیت منابع انسانی بر اساس نیاز بازار کار
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز بر ضرورت استفاده از تکنولوژی های جدید برای ارائه خدمات آموزشی نوین و تربیت منابع انسانی بر اساس نیاز بازار کار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز امروز در اولین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در سال جاری که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، از فعالیت های آموزشی انجام شده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش خصوصی استان، قدردانی کرد.

وی مطرح کرد: در نظام نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تلاش شده ارائه آموزش های مهارتی با هدایت و به کارگیری قابلیت های بخش خصوصی با هدف تربیت منابع انسانی ماهر به آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد محول شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نقش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص را مهم خواند و با اشاره به صنعتی بودن این استان و نیاز بسیار بنگاه‌های اقتصادی به نیروی ماهر، خواستار استفاده از تکنولوژی های جدید برای ارائه خدمات آموزشی نوین و تربیت منابع انسانی بر اساس نیاز بازار کار شد.

در این جلسه به ۴۱ مورد درخواست در خصوص ایجاد شعبه در شهر کرج و مراکز شهرستان ها، تجمیع، تخلفات منتسب به آموزشگاه ها، نقل مکان جغرافیایی، صدور مجوز آموزش های فضای مجازی، تمدید پروانه تأسیس، تأسیس شعبه و همچنین واگذاری ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18564

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.