• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد؛

ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی و تجهیز و تقویت مراکز مربوطه

  • کد خبر : 16886
  • 17 اردیبهشت 1402 - 15:10
ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی و تجهیز و تقویت مراکز مربوطه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک های ورزشی، امری ضروری محسوب می شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی استان البرز امروز با حضور رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس بیمارستان آرام در مجموعه ورزشی دکتر علی شریعتی کرج برگزار شد.

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار این خطه دلاورپرور با اشاره به تعبیر مولای متقیان حضرت علی (ع) از ورزش و ورزشکار گفت: ورزشکاران و ورزش دوستان در فعالیت های خود به رفتار، کردار، روش و منش امام علی (ع) تأسی می جویند.

وی البرز را استانی مستعد در حوزه ورزش دانست و با اشاره به حضور ورزشکاران بسیار از قومیت های مختلف در این استان مطرح کرد: مردم این استان اعم از بومی و غیربومی، به ورزش، نشاط و شادابی علاقه مند هستند. به طور کلی ماهیت ورزش، اعم از همگانی، پهلوانی و قهرمانی، ایجاد نشاط، شادابی و پویایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت حرفه ای و تخصصی کردن حوزه ورزش بیان کرد: توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک های ورزشی، امری ضروری محسوب می شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم تا بتوانیم اتفاقات مثبتی را در این حوزه رقم بزنیم.

دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و هدایت های صورت گرفته در حوزه ورزش مطرح کرد: با توجه به اینکه ورزش، فعالیتی سنگین است و گاها به اعضا و جوارح ورزشکاران، آسیب وارد می کند، نیاز به فعالیت چنین کلینیکی در استان البرز محسوس و ملموس بود تا ورزشکاران آسیب دیده به راحتی به آنجا مراجعه کنند.

وی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه به صورت حرفه ای و غیرحرفه ای، تاثیرات بسیاری در سلامت آحاد مردم دارد و از بسیاری از بیماری های غیرواگیر پیشگیری می کند. بنابراین لازم است با انجام اقدامات مناسب، ورزش دوستان را به فعالیت در این حوزه ترغیب کنیم و ضمن فراهم سازی بسترهای لازم، از آن ها حمایت به عمل آوریم.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز امروز نیز با اشاره به اینکه این مرکز به صورت رایگان به ورزشکارانی که دچار آسیب می شوند، خدمت رسانی و به درمان آن ها می کند، بیان کرد: تلاش می شود مرکزی به موازات این کلینیک تخصصی در مجموعه ورزشی انقلاب نیز راه اندازی شود؛ مکان فیزیکی مناسب وجود دارد که لازم است تدابیری برای راه اندازی آن اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما مردم هستند، اظهار کرد: این ملت، مردم خوب و نجیبی هستند که ما وظیفه داریم به آن ها خدمات شایسته ای را ارائه دهیم. با توجه به حمایت های استاندار البرز از حوزه ورزش، هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری و عدم تلاش به منظور ارتقای سطح ورزشی استان وجود ندارد. تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا موجبات رضایتمندی ورزشکاران را فراهم کنیم.

دکتر محمد رازی، نائب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز گفت: در شرایطی که عوامل خارجی و برخی عوامل داخلی برای کاستن انگیزه، شوق و انرژی در جوانان تلاش می کنند، وظیفه ماست که انگیزه را در آن ها و کسانی که عشق به این مرز و بوم دارند، زنده نگهداریم تا بتوانند به موفقیت های روزافزون دست یابند. به امید روزی که انگیزه همه ما برای کار و فعالیت بیشتر شود.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16886

ثبت دیدگاه

  1. справки москва spravki-kupit.ru

  2. I simply could not depart your web site prior to suggesting that I extremely enjoyed the standard information a person supply in your visitors? Is going to be back often in order to check up on new posts диплом

  3. Good post. I am facing some of these issues as well.. купить гостиничные чеки в санкт петербурге

  4. This is the right site for anyone who would like to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want toHaHa). You definitely put a new spin on a topic that has been written about for many years. Excellent stuff, just great! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.