• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت جابجایی بیش از ۶۰۰ اصله درخت برای تعریض آزادراه کرج – قزوین

  • کد خبر : 21012
  • 15 مرداد 1402 - 18:01
ضرورت جابجایی بیش از ۶۰۰ اصله درخت برای تعریض آزادراه کرج – قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: برای اجرای پروژه تعریض آزادراه کرج – قزوین، بیش از 600 اصله درخت باید جابجا شود؛ با آغاز فصل سرما، جابجایی درختان این محدوده صورت می گیرد و اجرای پروژه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه تعریض آزادراه کرج – قزوین مطرح کرد: مشکل اتوبان تهران – کرج – قزوین این بود که قسمت هایی از آن سه باند داشت که اکنون بخش هایی از آن دارای پنج باند است.

وی عنوان کرد: در طول دو سالی که بنده در این مسئولیت خدمت می کنم، محدوده ای از اتوبان تا قبل از پایانه شهید کلانتری پنج بانده شده و بقیه مسیر باقی مانده است؛ سال گذشته تعریض دو کیلومتر از این محدوده صورت گرفت و اکنون نیز این پروژه در مسیری به طول حدود پنج کیلومتر در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اجرای پروژه تعریض این آزادراه تا پل حسین آباد مهرشهر به منظور پنج بانده کردن این مسیر، از صرف حدود ۸۵ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه خبر داد و بیان کرد: قرار بود این پروژه از ابتدای سال جاری آغاز شود اما شهرداری و شورای اسلامی شهر با جابجایی به موقع درختان موافقت نکردند.

زندی فر با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بیش از ۶۰۰ اصله درخت باید جابجا شود، خاطرنشان کرد: با آغاز فصل سرما، جابجایی درختان این محدوده صورت می گیرد و اجرای پروژه آغاز می شود. با تعریض این محور، گره ترافیکی این محدوده به پل حسین آباد مهرشهر و سپس با اتخاذ تدابیر لازم، به خارج از شهر منتقل می شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21012

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.