• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در کرج

  • کد خبر : 18473
  • 22 خرداد 1402 - 12:50
ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در کرج
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی کرج بر ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در برخی مناطق کرج در پی وقوع سیلاب در جاده چالوس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس با اشاره به وقوع سیلاب در جاده کرج – چالوس طی روزهای اخیر گفت: به موجب این اتفاق، بخشی از تونل های جاده دچار ریزش و مسیر مسدود شد.

وی ضمن قدردانی از همه گروه های جهادی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مردم منطقه که برای کمک به هوطنان در راه مانده و بازگشایی مسیر تلاش کردند، از وزارت راه و شهرسازی خواست با سرعت و اهتمام بیشتری نسبت به رفع این مشکل و بازسازی مسیر اقدام کند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به موجب وقوع این سیلاب و گل آلود شدن آب رودخانه، سهمیه آب شربی که از محل سد کرج به این شهرستان اختصاص داده شده بود، کاهش جدی پیدا کرده و موجب قطعی آب گسترده در برخی مناطق شده است.

عسگری با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی محلات ۱۰ تا ۲۰ ساعت با قطعی آب مواجه بودند، از وزیر نیرو بابت حضور و بازدید از سد کرج قدردانی و مطرح کرد: به دلیل اینکه شهرستان های کرج و فردیس، مخزن آب شرب به میزان کافی ندارند، با قطعی های مکرر آب مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید به سرعت به رفع این کمبود و خلأ ورود کند تا این مشکل با فوریت برطرف شود، اظهار کرد: علیرغم اینکه ذخیره سد کرج نسبت به سال گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد اما سهمیه و حق آبه باغات پایین دست کرج داده نشده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این باغات همگی در حال نابودی و از بین رفتن هستند که از وزارت نیرو درخواست داریم رسیدگی فوری به این مطالبه داشته باشد و با تامین حق آبه باغات پایین دست کرج این مشکل مردم را برطرف کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18473

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.