• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
12
سرپرست فرمانداری کرج تاکید کرد؛

ضرورت ساماندهی فرآیند توزیع کالاهای اساسی در محرم/ مسئولان از پشت میز نشینی پرهیز کنند

  • کد خبر : 20136
  • 27 تیر 1402 - 12:22
ضرورت ساماندهی فرآیند توزیع کالاهای اساسی در محرم/ مسئولان از پشت میز نشینی پرهیز کنند
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج با تاکید بر ضرورت ساماندهی در فرآیند توزیع کالاهای اساسی گفت: مسئولان از پشت میز نشینی پرهیز کنند و برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسائل شهرستان در میدان حضور یابند.

به گزارش دیده بان البرز، یحیی رمضانی، معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج امروز در جلسه کارگروه تخصصی آرد و نان این شهرستان گفت: با توجه به آغاز ماه محرم و افزایش نذورات مردمی، فعالیت موکب ها و حجم مراجعات به هیئات های مذهبی که افزایش مصرف محصولات مرتبط با نان و غلات را به دنبال دارد، ساماندهی در فرآیند توزیع کالاهای اساسی امری ضروری است.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه هدف ما خدمت به مردم است، روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسئولان شهرستانی باید متبلور باشد و امیدآفرینی را با کار جهادی سرلوحه امور خود قرار دهند. منش، روش و قول ها و عملکرد ما باید آمیخته با امیدآفرینی در جامعه باشد تا سرمایه های اجتماعی ما حفظ شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج با تاکید بر ضرورت پرهیز مسئولان از پشت میز نشینی و حضور میدانی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسائل شهرستان افزود: گاهی حضور در میدان موجب اخذ تصمیمات مناسب تری می شود و لذا مدیران به جای آنکه ذهن خود را معطوف به موضوعات از طریق کارتابل و نامه نگاری ها کنند، در میدان کار با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب امر به تصمیم گیری بپردازند.

رمضانی با اشاره به ضرورت انجام کارهای علمی و کاربردی بیان کرد: باید در فرصت کوتاهی که برای خدمتگزاری فراهم شده و آن را مرهون و مدیون خون مطهر شهدا هستیم، این جایگاه را حق الناس بدانیم و در عرصه خدمتگزاری سربلند عمل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20136

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.