• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

طرح رزمایش بزرگ رهروان شهدا در استان البرز آغاز شد

  • کد خبر : 22686
  • 08 مهر 1402 - 14:40
طرح رزمایش بزرگ رهروان شهدا در استان البرز آغاز شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با همراهی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در راستای اجرای رزمایش بزرگ رهروان شهدا با سه تن از خانواده های شهدا دیدار و از آن ها تجلیل کردند.

به گزارش دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با همراهی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در راستای اجرای رزمایش بزرگ رهروان شهدا با خانواده‌های شهیدان بهروز صمدزاده، محمدحسن راست روش و داوود و محمد غلام نژاد دیدار و از آن ها تجلیل کردند.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست که درخت تنومند انقلاب و نظام را آبیاری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، خانواده‌های معظم شهدا را مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: تکریم این عزیزان موجب معرفی الگوهای ایثار و پایداری به جامعه می شود. احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آن ها یک وظیفه همگانی است که باید نسبت به آن اهتمام ورزیم.

گفتنی است همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا توسط سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) به ‌منظور دیدار فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران با ۱۳۶ هزار خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تحت پوشش سپاه و بسیج به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22686

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.