• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

طرح «علمداران خدمت» در منطقه ۶ کرج اجرا می شود/رونمایی از المان پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب (س)

  • کد خبر : 7019
  • 17 آذر 1400 - 9:08
طرح «علمداران خدمت» در منطقه ۶ کرج اجرا می شود/رونمایی از المان پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب (س)
سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای طرح «علمداران خدمت» در این منطقه در روز جمعه نوزدهم آذر ماه خبر داد و گفت: همزمان با ولادت حضرت زینب (س) از المان پرستار نیز رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ شهرداری کرج، منوچهر غفاری، سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از برگزاری جلسه هماهنگی به‌منظور اجرای طرح علمداران خدمت خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه نوزدهم آذر ماه در منطقه ۶ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی به‌صورت ویژه در طرح «پاکداشت شهر» حضور خواهند داشت، مطرح کرد: مقرر شده با توجه به تقارن اجرای این طرح با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از المان پرستار نیز رونمایی شود.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج ضمن تقدیر از معاونت خدمات شهری برای برگزاری این طرح مردمی و خدماتی، افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح کارگروه ویژه‌ای از معتمدین و گروه‌های جهادی محلات این منطقه تشکیل ‌شده است.

غفاری هدف از تشکیل این کارگروه را استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در محلات و همکاری و مشارکت بیشتر برای اجرای فعالیت‌های عمرانی دانست و عنوان کرد: شناخت بیشتر اولویت‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی منطقه برای پیشبرد اهداف این طرح مورد تاکید است که امید است موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

وی با اشاره به نقطه‌بندی محلات به‌صورت زون و استفاده از ظرفیت‌های مناطق دیگر شهرداری، بیان کرد: در روز پرستار با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تقدیر ویژه‌ای از مدافعان سلامت صورت خواهد گرفت.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج ادامه داد: همچنین برای رضایتمندی بیشتر شهروندان خدماتی از جمله پزشکی عمومی، دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مشاوره‌های تحصیلی و حقوقی و خانواده به ‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7019

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.