• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی در استانداری البرز اجرا شد

  • کد خبر : 1158
  • 21 آبان 1399 - 10:20
طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی در استانداری البرز اجرا شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: جذب حامی برای فرزندان نیازمند ایتام و محسنین با استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دولت در راستای طرح ایران مهربان در استانداری البرز صورت گرفت.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: در راستای جذب حامی برای فرزندان نیازمند ایتام و محسنین با استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دولت نسبت به معرفی نماینده (رابط طرح اکرام و محسنین ) آن اداره به استانداری البرز به منظور تسهیل در پیگیری ها و اجرای موفق طرح ایران مهربان اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای پویش «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» مطرح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲ هزار و ۸۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

محمدی فرد بیان کرد: با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در تأمین تبلت و گوشی هوشمند، کمیته امداد و نیکوکاران البرزی با هدف بهره‌مندی این عزیزان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای آن ها، خرید ۳۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند را متقبل شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به ‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به ‌حساب ایتام و محسنین نیازمند واریز و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1158

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.