• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج:

اجرای طرح پاکداشت طبیعت با مشارکت شهروندان در کرج

  • کد خبر : 18511
  • 22 خرداد 1402 - 18:05
اجرای طرح پاکداشت طبیعت با مشارکت شهروندان در کرج
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح پاکداشت طبیعت با مشارکت شهروندان در دهکده تفریحی باغستان به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج امروز در حاشیه اجرای طرح پاکداشت زمین که در دهکده تفریحی باغستان صورت گرفت، گفت: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و اداره کل محیط زیست استان البرز در راستای ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاکداشت طبیعت اجرا شد.

وی هدف از اجرای طرح پاکداشت زمین که به مناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت را علاوه بر پاکسازی طبیعت، فرهنگسازی و ایجاد حس مسئولیت در شهروندان و افزایش مشارکت اجتماعی عنوان و بیان کرد: همکارانم در سازمان پسماند شهرداری کرج علاوه بر توزیع بروشورهای زیست محیطی بین شهروندان، نسبت به توزیع کیسه زباله و دستکش نیز اقدام کردند تا با مشارکت آن ها، علاوه بر جداسازی زباله های تر از خشک، این بوستان از وجود زباله پاک شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح اظهار کرد: اجرای طرح هایی نظیر پاکداشت طبیعت، موجب افزایش شور و نشاط، احساس مسئولیت پذیری و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان می شود؛ با توجه به استقبال خوب مردم از این آئین درصدد هستیم این طرح را در بوستان های دیگری از شهر نیز اجرا کنیم.

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری گردهمایی محیط زیست و خانواده در فرهنگسرای بوستان شهید چمران اضافه کرد: این مراسم روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با حضور شهروندان برگزار شد و با برپایی کارگاه های نقاشی، پسماند، کاردستی با مواد دورریختنی، پخش فیلم های آموزشی و … همراه بود و شهروندان به صورت رایگان از موزه بازدید کردند.

شایان ذکر است در حاشیه این آئین، به منظور ارج نهادن به جایگاه محیط بانان، از تعدادی از محیط بانان کرجی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18511

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.