• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری البرز:

طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی البرز در حال اجراست

  • کد خبر : 26783
  • 02 فروردین 1403 - 20:24
طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی البرز در حال اجراست
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: در راستای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: پیش از آغاز سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳، اقدامات مربوط به برنامه‌ریزی و فراهم‌آوردن تمهیدات لازم در زمینه ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی و تأمین ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با اصناف و تشکل‌های صنفی و پلیس راهور در این راستا بیان کرد: پیاده‌سازی سامانه کنترل هوشمند و برخط مراکز معاینه فنی، کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و نیز اجرای طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان عمومی در سطح راه‌های استان از جمله اقداماتی است که در ایام نوروز در حال اجراست.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: این طرح با محوریت پایش و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و با هدف ارتقای ایمنی سفرها در پایانه‌ها، پاسگاه‌های پلیس‌راه و جاده‌های استان اجرا می شود.

قدمی عنوان کرد: این طرح در راستای نظارت بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده، سلامت فنی ناوگان و انجام گشت‌های کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری پلیس راه از طریق سامانه سپهتن با حضور مدیران و کارشناسان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.