• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

عده ای درخواست رزرو مجوز تردد برای سفرهای نوروزی دارند/ برخورد با هنجارشکنان در کرج

  • کد خبر : 3838
  • 06 اسفند 1399 - 10:37
عده ای درخواست رزرو مجوز تردد برای سفرهای نوروزی دارند/ برخورد با هنجارشکنان در کرج
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با اینکه هنوز نوروز فرا نرسیده است اما عده ای برای سفر از پیش مجوزهای تردد نوروزی را رزرو می کنند که این امر در شرایط اپیدمی کرونای جهش یافته بسیار تأمل برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با اینکه هنوز نوروز فرا نرسیده است اما عده ای برای سفر از پیش مجوزهای تردد نوروزی را رزرو می کنند که این امر در شرایط اپیدمی کرونای جهش یافته بسیار تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه این افراد سفیران مرگ خواهند بود، متذکر شد: اپیدمی کرونا را فریاد می زنند اما هنوز عده ای گوش نمی دهند. با جدیت در مقابل هرگونه هنجارشکنی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اصرار به دریافت مجوز سفر غیرضروری ایستادگی می کنیم.

قاسم پور با اشاره به مراجعات مکرر مردم برای تردد به استان های شمالی و جنوبی کشور افزود: ما برای سفر به استان های قرمز و انتقال ویروس و بیماری به استان البرز که خود منجر به مرگ عزیزانمان خواهد شد مجوز صادر نمی کنیم و به همکاران نیز ابلاغ کرده ام که صدور مجوز تردد خلاف قانون است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه امروز پس از ۱۳ ماه موج بیماری جهش یافته و سهمگین تر شده است، عنوان کرد: همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سدشکنی عده ای خاص به ضرر تمام افراد جامعه تمام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت تردد شبانه و منع هرگونه تجمع و عدم برگزاری کلاس های آموزشی ادامه دارد، هشدار داد: گشت های ویژه در سطح شهر استمرار دارد و با هرگونه هنجارشکنی برخورد جدی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.