• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

علیرغم تلاش های صورت گرفته، فعالیت های ما در شأن مردم نیست

  • کد خبر : 19357
  • 13 تیر 1402 - 14:38
علیرغم تلاش های صورت گرفته، فعالیت های ما در شأن مردم نیست
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز باید بپذیریم که علیرغم تلاش های صورت گرفته، فعالیت های ما در خور و در شأن مردم نیست و باید بیش از این باشد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج امروز در ابتدای یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی (ع) گفت: امیدواریم با تدبیر امور و تصمیماتی که برابر قاعده، قانون، وظیفه و شرع بر عهده شورای اسلامی شهر و شهرداری است، بتوانیم در راستای تعیین سرنوشت این شهر، آینده ای روشن برای مردم این کلانشهر رقم بزنیم.

وی روز قلم را به اهالی فرهیخته و زحمتکش قلم و رسانه که در راستای اعتلای فرهنگ جامعه تلاش می کنند، تبریک گفت و با اشاره به اینکه فردا ۱۵ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری هاست، عنوان کرد: شهرداری ها به عنوان پیشانی خدمتگزاری به مردم در جوامع محلی، بر اساس ساختار شکل گیری خود در ذیل شوراهای اسلامی شهرها به نمایندگی از مردم فعالیت می کنند و خدماتی را به شهروندان ارائه می دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها به همه کارکنان شهرداری، پاکبانان و سبزبانان، رانندگان اتوبوس و تاکسی، مدیران، معاونین و به صورت ویژه به شهردار کرج بیان کرد: نامگذاری این روز، تداعی کننده و یادآور رسالت خطیر مجموعه مدیریت شهری است که باید خالصانه و مخلصانه با روحیه جهادی و کار شبانه روزی در خدمت شهروندان باشد.

قاسم پور اذعان کرد: امروز باید بپذیریم که علیرغم تلاش های صورت گرفته، فعالیت های ما در خور و در شأن مردم نیست و باید بیش از این باشد. امید است با مدیریت، هدایت و برنامه ریزی شهردار و مجموعه معاونان و مدیران، ضمن تکریم و حفظ شأن کارکنان زحمتکش شهرداری، فعالیت ها و خدمات این نهاد خدمت رسان افزایش یابد تا مردم نیز از این خدمات رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خطاب به شهردار خاطرنشان کرد: آقای شهردار حتما برنامه ریزی های لازم به منظور گرامیداشت روز خبرنگار را آغاز کنید تا امسال برنامه ای در خور و در شان اصحاب رسانه در این شهر برگزار شود؛ برنامه های مدیریت شهری به مناسبت این روز را زودتر اعلام کنید تا در صورتیکه نیاز به بررسی در کمیسیون های تخصصی شورا بود، این امر صورت گیرد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19357

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.