• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرج:

عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج آغاز شد

  • کد خبر : 11756
  • 30 آبان 1401 - 10:21
عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج آغاز شد
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، از آغاز عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج در 45 متری کاج خبر داد و گفت: این عملیات با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمید دانشی کهن، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از آغاز عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج در ۴۵ متری کاج خبر داد و گفت: این عملیات با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان ساکن محدوده مذکور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این عملیات تا اواخر بهمن سال جاری به اتمام برسد، اظهار کرد: رسیدگی به بازارهای روز تحت نظارت سازمان ساماندهی و مشاغل شهری علاوه بر تغییرات مثبت در عملکرد این بازارها، رفاه حال شهروندان را نیز به دنبال دارد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج همچنین با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های رفاهی شهروندان، در راس وظایف مجموعه مدیریت شهری قرار دارد، گفت: بهسازی و مرمت بازار روز کاج و نیز ساماندهی و تجهیز آن از اولویت برنامه‌های این سازمان است.

به گفته دانشی کهن، کرج، دارای ۱۴ بازار روز در نقاط مختلف است که تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج هستند. بازار کاج نیز در منطقه پرتراکم جمعیتی و با زمینی به مساحت یک هزار و ۲۴۱ مترمربع و فضای تجاری یک هزار و ۲۰۶ مترمربع در منطقه ۴۵ متری کاج، خیابان نیک نژادی، بلوار ولیعصر واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11756

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.