به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، داوود سعدزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز افزایش کیفیت خدمات الکترونیک را از اولویتهای اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: به دلیل اینکه سامانه قدیمی samt محدودیتهای فنی داشته و امکان ارائه برخی قابلیتها را به کارفرمایان نداشت، از ابتدای اردیبهشت ماه غیرفعال شد.
وی افزود: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست برای کارفرمایان صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی es.tamin.ir فراهم است. کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه مذکور شوند و از منوی کارفرمایان، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز مطرح کرد: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است اید با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.
سعدزاده خاطرنشان کرد: کارفرمایان در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند، یا به شعبه مربوطه مراجعه کنند و یا راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما باید به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و موضوع را پیگیری کند.
به گفته وی، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکان پذیر است. پیشنهاد می شود کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل، پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.
انتهای پیام/