• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11
مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تات:

فائو به معرفی توانمندی های موسسه رازی به کشورهای منطقه ورود کند

  • کد خبر : 20835
  • 07 مرداد 1402 - 17:34
فائو به معرفی توانمندی های موسسه رازی به کشورهای منطقه ورود کند
مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تات گفت: دفتر منطقه ای فائو در تایلند، می تواند از ظرفیت های موجود، برای انتقال دانش و تکنولوژی و صادرات دانش به کشورهای اطراف و منطقه و معرفی توانمندی های موسسه رازی استفاده کند.

به گزارش دیده بان البرز، دکتر تورج ولی نسب، مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تات در حاشیه بازدید سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای فائو در ایران از موسسه رازی، یکی از اهداف بزرگ این دفتر را گسترش ارتباطات با سازمان های بین المللی به ویژه سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد دانست و گفت: حضور دکتر دهوج فرصتی مغتنم برای توسعه مراودات بین المللی با این سازمان است.

وی مطرح کرد:‌ این سازمان در یک سال گذشته، نماینده ای در کشور نداشت و با معرفی سرپرست جدید، از وی برای بازدید از سه موسسه تحقیقاتی سازمان تات از جمله موسسه سرم سازی رازی دعوت کردیم که جذب حمایت مالی و کارشناسی فائو از برخی پروژه های مهم زیرمجموعه های سازمان تات، از جمله اهداف دعوت از دکتر دهوج است.

مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تات مطرح کرد: در جلسات و طی هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد دفتر منطقه ای فائو در تایلند، یکی از پروژه های سی تی پی خود را در سال ۲۰۲۴ به سازمان تات اختصاص دهد و از یکی از پروژه های سازمان، حمایت کارشناسی و مالی به عمل آورد.

ولی نسب همچنین خواستار توسعه همکاری های دفتر نمایندگی فائو در ایران شد و اظهار کرد: انتظار داریم این دفتر در زمینه دعوت از محققان فائو و سایر محققان بین المللی برای سفر به ایران و حمایت مالی در اعزام این افراد، همکاری کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه موسسه رازی، نماینده سازمان تات در حوزه دامپزشکی است و به پشتوانه صد سال تجربه و قدمت، تولیدات متعددی دارد، دفتر منطقه ای فائو در تایلند، می تواند از این ظرفیت برای انتقال دانش و تکنولوژی و صادرات دانش به کشورهای اطراف و منطقه و معرفی توانمندی های موسسه رازی استفاده کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20835

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.