• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

فعالیت های فرهنگی و تربیتی زیربنای اصلاح و بازپروری است

  • کد خبر : 1934
  • 11 آذر 1399 - 12:14
فعالیت های فرهنگی و تربیتی زیربنای اصلاح و بازپروری است
مدیرکل زندان های استان البرز گفت: خدمات و برنامه های فرهنگی برای مددجویان زیربنای اصلاح و بازپروری مددجویان است و علاوه بر کاهش اثرات زیانبار حبس، در بازتوانی آن ها نیز موثر است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز شورای فرهنگی و تربیتی زندان ها با حضور مدیرکل زندان های استان البرز و مسئولان فرهنگی ستادی و زندان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد اداره کل زندان ها برگزار شد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی و تربیتی، یکی از اولویت های اساسی در سازمان زندان ها محسوب می شود و باید از تمامی ظرفیت های موجود به خصوص توانمندی گروه های جهادی و نهادهای متولی فرهنگی بهره جست.

وی ادامه داد: افرادی که در زندانها به سر می برند شهروندان ما محسوب می شوند و لازم است جهت بازتوانی آنان تمام اقشار جامعه به خصوص نهادهای آموزشی همچون آموزش و پرورش در این مهم یاری رسان باشند.

رئیس شورای فرهنگی و تربیتی زندانهای استان البرز ضمن اشاره به فعالیت خود در بخش فرهنگی و تربیتی طی سال های متمادی بیان کرد: رویکرد ما تعالی و ارتقاء فعالیت های فرهنگی است و انتظار داریم مجموعه فرهنگی نیز به جدیت در جهت رشد و تعالی امور فرهنگی تلاش کند و آنچه که مهم است، حصول نتیجه قابل قبول با وجود کمبود هاست و این مستلزم کار جهادی است.

جمیاری در ادامه خواستار توجه جدی به مقوله های فرهنگی شد و افزود: خدمات و برنامه های فرهنگی زیربنای اصلاح و بازپروری مددجویان است و علاوه بر کاهش اثرات زیانبار حبس، در بازتوانی آن ها نیز موثر است، بنابراین نباید هیچ عاملی باعث رکود فعالیت ها و روزمرگی اقدامات فرهنگی شود.

این جلسه پس از به تصویب رسیدن پنج مصوبه فرهنگی و تربیتی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1934

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.