• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

قرارگاه جهادگران مدرسه ‌ساز در البرز تشکیل شد

  • کد خبر : 4652
  • 16 فروردین 1400 - 16:43
قرارگاه جهادگران مدرسه ‌ساز در البرز تشکیل شد
مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ‌ساز به منظور خدمت رسانی در حوزه احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار و جذب و سازماندهی مشارکت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امروز جلسه ای ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در سپاه استان البرز با هدف همکاری های متقابل جهت ساخت و رفع محرومیت فضاهای آموزشی بین سازمان نوسازی مدارس کشور و سازمان بسیج سازندگی به منظور تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز برگزار شد.

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به ساخت، پشتیبانی و مانع زدایی در مدرسه سازی هدف از تشکیل این قرارگاه را تسریع در ساماندهی فضاهای آموزشی مناطق محروم عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز افزود: مطابق اساسنامه تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز، روسای سازمان نوسازی مدارس کشور، سازمان بسیج سازندگی، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی و همراهی پنج نفر از نمایندگان گروه های جهادی، اعضای اصلی هیئت امنای قرارگاه هستند.

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های خدمت رسانی در حوزه احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق کم برخوردار، جذب و سازماندهی مشارکت های اجتماعی و مدیریت کمک های مردمی در برنامه‌های عمرانی و پروژه های آموزشی از جمله اهداف ایجاد این قرارگاه است.

دلاوریان ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و پویش های ملی در حوزه مدرسه‌ سازی را نیز از دیگر اهداف تشکیل این قرارداد برشمرد و مطرح کرد: ساماندهی و محرومیت زدایی، عمران و آبادانی در مناطق کم برخوردار و نیز ایجاد بستر مناسب جهت ارتقای همکاری ها در رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی و تقویت زیرساخت‌های مناسب آموزشی، تربیتی و ورزشی از دیگر اهداف تشکیل این قرارداد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4652

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.