• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0

قصه‌گویی راهی ارزشمند برای انتقال هنر و اندیشه

  • کد خبر : 5681
  • 01 خرداد 1400 - 19:22
قصه‌گویی راهی ارزشمند برای انتقال هنر و اندیشه
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ، قصه‌گویی را راهی ارزشمند برای انتقال هنر و اندیشه خوب به مخاطبان دانست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، چهارمین نشست شورای فرهنگی کانون استان البرز با حضور مدیرکل، معاون، کارشناسان و مسئول مرکز شماره ۴ کانون کرج و مسئول انجمن قصه‌گویی در کتابخانه مرکز شماره ۳ کانون در کرج و به دو صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و غیرحضوری برای همکاران دورکار این اداره‌کل برگزار شد.

قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در این نشست که به موضوع بررسی فعالیت‌های قصه‌گویی استان به منظور حضور فعال در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اختصاص داشت، قصه‌گویی را راهی ارزشمند برای انتقال اندیشه و هنر خوب دانست و افزود: مربیان کانون می‌توانند به صورت ویژه از این ظرفیت استفاده کنند و از این ابزار تربیتی در جهت انتقال مفاهیم مختلف بهره ببرند.

وی جشنواره قصه‌گویی را فرصتی ایده آل برای انتقال نقش قابل اهمیت کانون خواند و ضمن اشاره به ضرورت حضور علاقه‌مندانه و همدلانه تمام مربیان و مربیان مسئول در این فعالیت اذعان کرد: انتظار دارم مربیان، حداقل‌های ممکن در این فعالیت را اجرا کنند و ضمن مشارکت مشتاقانه، برای راهنمایی و حضور اعضا و مخاطبان به ویژه با استفاده از بستر فضای مجازی نهایت همکاری را با دبیرخانه انجمن قصه‌گویی استان داشته باشند.

مدیرکل کانون البرز همچنین با اشاره به ظرفیت شرکای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: باید از همکاری ویژه این شرکای فرهنگی مانند معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و صدا و سیما در بخش‌های مختلف بهره ببریم و ضمن معرفی توانمندی‌های کانون امکان حضور تعداد بیشتری از همشهریان را فراهم کنیم.

ضرورت توجه مربیان و مسئولان مراکز فرهنگی به مکاتبات و ارسال به موقع و صحیح انتطارات برای مربیان، برگزاری نشست های مربوطه، لزوم تنظیم جدول زمانبندی برای فعالیت‌ها و استفاده مناسب از ظرفیت انجمن‌ها با توجه به حضور اعضای توانمند و علاقه‌مند، از دیگر نکاتی بود که رئیس شورای فرهنگی کانون البرز به آن‌ها اشاره کرد.

توجه به مستندسازی، جدول زمانبندی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های اجرایی در تمام حوزه‌های فعالیتی از دیگر موارد مورد تاکید رئیس شورای فرهنگی استان بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.