• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
8
سرپرست فرمانداری کرج خبر داد؛

قطعی آب، ناشی از افزایش مصرف مردم/ عصر احتمال قطعی ها بیشتر است

  • کد خبر : 19648
  • 21 تیر 1402 - 13:09
قطعی آب، ناشی از افزایش مصرف مردم/ عصر احتمال قطعی ها بیشتر است
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، قطعی آب را ناشی از افزایش مصرف مردم دانست و گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، عصر وضعیت افت فشار در برخی مناطق بیشتر می شود و لذا شهروندان آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش دیده بان البرز، کاوه حدادپور، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، قطعی آب را ناشی از افزایش مصرف مردم دانست و از عموم شهروندان خواست نسبت به کنترل مصرف آب اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اکنون برخی مناطق شهر کرج با افت فشار آب مواجه هستند که با تمهیدات اتخاذ شده، فرآیند آبرسانی به نقاط مختلفی که دچار مشکل هستند در جریان اقدام است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج مطرح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته، عصر وضعیت افت فشار در برخی مناطق بیشتر می شود و لذا شهروندان آمادگی لازم را داشته باشند.

حدادپور از افزایش تعداد ناوگان های آبرسانی در مناطق مختلف شهر کرج که با قطعی آب مواجه هستند خبر داد و اضافه کرد: امروز تعداد تانکرهای آبرسان به ۳۰ دستگاه می رسد.

وی گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان، نمایندگان استانداری و فرمانداری کرج در مرکز ۱۲۲ پاسخگوی تماس های مردمی هستند و به محض درخواست، تانکر آبرسان به منطقه ای که با قطعی مواجه است، اعزام می شود.

مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج نیز با تاکید بر ضرورت پیش بینی و جانمایی مخازن آب شرب برای بهره برداری در مواقع اضطراری اظهار کرد: در تهران نیز پیش بینی همین مخازن آب شرب پاسخگوی قطعی ها بوده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19648

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.