به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای نظارت بر عملکرد سامانه فوریتهای اداری و استخدامی (فواد ۱۲۸)، طی یک سفر یک روزه، ناصر رضایی، مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، در راس هیاتی، با حضور در استان البرز از اداره کل راه و شهرسازی این استان بازدید بهعمل آوردند.
در این بازدید که با حضور ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، معاونین، روسای ادارات و جمعی از مدیران واحدهای اجرایی برگزار شد، روند پاسخگویی به درخواستهای مردمی، نحوه رسیدگی به شکایات و میزان رضایتمندی اربابرجوع از طریق سامانه فواد (۱۲۸) مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، ضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اقدامات این مجموعه را در زمینه ارتقای سطح خدماترسانی، شفافسازی فرآیندهای اداری و تعامل مؤثر با شهروندان، قابل تقدیر دانست.
رضایی در پایان این بازدید که در چارچوب سیاستهای نظارتی وزارت راه و شهرسازی و با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش شفافیت اداری و بهبود ارتباط با شهروندان صورت گرفت، بر لزوم تقویت زیرساختهای ارتباطی، ارتقای سامانههای پاسخگویی و استمرار نظارتهای دورهای جهت افزایش رضایتمندی عمومی تأکید کرد.
شایان ذکر است سامانه فواد درگاه رسمی ثبت و پیگیری گزارش های مردمی درباره تخلفات اقتصادی و مفاسد اداری در سطح کشور است که با هدف تسریع در مقابله با فساد، افزایش شفافیت و مشارکت عمومی در مبارزه با جرائم اقتصادی راه اندازی شده است.
افراد می توانند با استفاده از این سامانه، گزارش های خود را درباره مواردی نظیر قاچاق، احتکار، فرار مالیاتی و پولشویی ارسال کنند، البته ثبت گزارش ها به صورت کاملا محرمانه انجام می شود و هویت گزارش دهندگان محفوظ خواهد ماند.
انتهای پیام/










