• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

لزوم توجه به تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان

  • کد خبر : 2120
  • 17 آذر 1399 - 13:34
لزوم توجه به تهدیدات فضای مجازی برای دانش آموزان
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: با توجه به تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد، تلاش کردیم اقدامات در نظر گرفته شده برای دانش اموزان به سمت پرورشی سوق داده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز مجتبی آمرکاشی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان البرز در تشریح اقدامات این سازمان در قالب پویش لبخند رضایت و کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا جمع آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه به صورت جدی‌ تر در دستور کار اقشار مختلف بسیج قرار گرفته است.

وی ترویج فرهنگ نوع‌ دوستی و مقابله با بیماری کرونا را از اهداف این اقدامات عنوان و بیان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در این راستا برنامه ‌هایی را اجرا کرده و تا امروز سه مرحله کمک‌های مؤمنانه تحت عنوان پویش لبخند رضایت از سوی این سازمان صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان البرز ادامه داد: از ابتدای سال جاری و همزمان با تعطیلات نوروز ۹۹ با افتتاح چندین کارگاه تولید ماسک در آموزش و پرورش نواحی مختلف استان، فعالیت‌های خود را با هدف مقابله با بیماری کرونا آغاز کردیم.

آمرکاشی اذعان کرد: به همین منظور ۱۰۰ هزار عدد ماسک به همت فرهنگیان بسیجی استان البرز در نواحی یک، دو و چهار آموزش و پرورش این استان تولید و میان جامعه هدف توزیع شد. در مرحله دوم این رزمایش نیز حدود سه میلیارد تومان کمک‌هایی که در مدارس و نواحی آموزش و پرورش جمع ‌آوری شده بود در قالب بسته‌های معیشتی میان نیازمندان این استان توزیع شد.

وی به اشاره به اعزام بسیجیان فرهنگی به ایستگاه‌ های سلامت بسیج جامعه پزشکی در ایام نوروز، یادآور شد: برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ اقداماتی از قبیل تب ‌سنجی و توزیع اقلام بهداشتی و همچنین ماسک توسط آن ها صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان البرز با بیان اینکه این رزمایش در چندین مرحله صورت گرفت عنوان کرد: بخشی از این کمک‌های مؤمنانه توسط مدارس غیردولتی و همچنین معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان صورت گرفت و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

آمرکاشی افزود: در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه پویش سراسری لبخند رضایت، کمک‌هایی در قالب اهدای وسایل کمک ‌آموزشی مانند گوشی همراه و تبلت صورت گرفت که توسط همکاران فرهنگی تهیه و به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه از ۲۰ مهر ماه سال جاری آغاز شد و در هفته بسیج قوت بیشتری گرفت، اظهار کرد: اصل موضوع در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه که در بسیج فرهنگیان استان البرز به آن پرداخته شد، تحت عنوان پویش لبخند رضایت و کار پرورشی بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بر این اساس و با توجه به تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد، تلاش کردیم اقدامات در نظر گرفته شده برای دانش اموزان به سمت پرورشی سوق داده شود.

آمرکاشی در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه انتقال محتوای آموزشی به دانش‌آموزان به منظور اجرای هر چه بهتر و تاثیرگذارتر فعالیت های پرورشی، حلقه‌های صالحین در مقاطع اول و دوم ابتدایی و نیز اول و دوم متوسطه در حال تشکیل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2120

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.